تسنیم/ نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: باید همه دستورکار‌های عادی قوه‌مقننه حذف و به صورت ویژه به مسائل اقتصادی روز و معیشتی مردم رسیدگی شود.



صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به وضعیت نابسامان معیشتی مردم، اظهار داشت: باید دستورکار‌های عادی قوه‌مقننه حذف و به صورت ویژه به مسائل اقتصادی روز و معیشتی مردم رسیدگی شود.
وی با بیان اینکه دشمن با اعمال تحریم‌های ظالمانه، جنگ اقتصادی را علیه ما آغاز کرده است، افزود: در جنگ اقتصادی باید تصمیمات جهادی اتخاذ شود. دولت و مجلس با مدیریت معمولی نمی‌توانند با بحران‌های اقتصادی مقابله کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط فعلی انتظار می‌رود مسئولان اتاق بحران و یا اتاق جنگ اقتصادی تشکیل دهند، ادامه داد: لازم است در این اتاق متخصصان حضور داشته و درباره وضعیت کنونی تصمیمات اساسی اتخاذ و اقدامات ویژه‌ای صورت گیرد.

بدری با تاکید بر اینکه اعضای تیم اقتصادی کابینه دوازدهم با هم هماهنگ و منسجم نیستند، تصریح کرد: با این تیم نمی‌توانیم به جنگ اقتصادی که دشمن علیه کشور آغاز کرده رویم. بنابراین لازم است تا این تیم متناسب با شرایط پیش‌رو تغییر کند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه تغییر رویکرد و رویه دولت برای عبور از مشکلات اقتصادی فعلی امری ضروریست، گفت: تنها راه حل دولت برای سروسامان دادن به وضعیت اقتصاد کشور، ترمیم تیم اقتصادی کابینه در سریع‌ترین زمان ممکن و سپردن مسئولیت‌ها به چهره‌های جوان، باانگیزه و متخصص است.