هوادار/ از صحبت های مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی می توان اینطور برداشت که حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ قطعی است.

کارلوس کی روش که بعد از اتمام کار تیم ملی ایران در جام جهانی به تهران بازگشت و بیش از یک هفته هم در ایران ماند، بالاخره با هماهنگی فدراسیون به کشورش بازگشت. این مربی پرتغالی در این مدت جلسات فشرده ای را با مهدی تاج برگزار و برنامه های خود برای جام ملت های آسیا را فیکس کرد. 
خروج کی روش از ایران برخی نگرانی ها را به وجود آورد و بعضی از هواداران از احتمال بازنگشتن وی به تهران خبر دادند؛ اما به نظر می رسد ماندن مرد پرتغالی در ایران قطعی شده است.
علی کفاشیان در مصاحبه ای اعلام کرده قرارداد کی روش رسما تمدید شده و او برنامه های خود برای بازی های تدارکاتی را به فدراسیون ارائه کرده است. با این وضعیت به نظر می رسد به خاطر کمبود وقت برای آماده سازی تیم ملی جهت حضور در جام ملت های آسیا در ماههای پیش رو شاهد بازی های تدارکاتی تیم ملی خواهیم بود. 
خود کی روش هم در مصاحبه ای که داشته، ماندنش در ایران را تایید کرده و از برنامه هایش برای قهرمانی در آسیا سخن گفته است. بنابراین نباید به گمانه زنی های رسانه های خارجی برای حضور کی روش روی نیمکت دیگر تیم های ملی دنیا توجهی داشت.