میزان/ در صورتی که موضوع عقد قرارداد تراکتورسازی با مهدی ترابی صحبت داشته باشد، احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم وجود دارد.

بعد از عقد قرارداد مهدی ترابی با تیم پرسپولیس، سرپرست باشگاه تراکتورسازی در مصاحبه‌ای مدعی شد که تراکتورسازی از فصل پیش با این بازیکن قرارداد بسته است. الیاسی حتی مدعی شد که ترابی برای این قرارداد از تراکتورسازی پول هم گفته است. 
همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که ترابی یک فصل دیگر با سایپا قرارداد داشت و به همین خاطر در پروسه پیوستنش به پرسپولیس هم تاخیر ایجاد شده بود. باز شدن زوایای جدید از پرونده مهدی ترابی نشان می‌دهد که اگر ادعای تراکتوری‌ها مبنی بر عقد قرارداد با ترابی صحت داشته باشد، حتی ممکن است این باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالاتی هم محروم شود!
روزبه وثوق احمدی، رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون در این خصوص به خبرنگار میزان گفت: در صورتی که مهدی ترابی با باشگاه سایپا قرارداد داشته باشد و همزمان هم با باشگاه دیگری قرارداد ببندد، این تخلف به حساب می‌آید. در صورتی که یکی از باشگاه‌های ذی نفع اقدام به شکایت از تراکتورسازی و یا مهدی ترابی کند، به موضوع رسیدگی خواهیم کرد. 
وی ادامه داد: در صورتی که شکایتی از طرفین انجام شود، باشگاه دوم (تراکتورسازی) باید مستندات خود را مبنی بر اینکه بازیکن مدنظر (مهدی ترابی) را تحریک یا همان اغوا نکرده است، ارائه کند. در صورتی که این موضوع ثابت شود، حتی امکان محرومیت بازیکن خاطی (مهدی ترابی) به مدت ۴ الی ۶ ماه هم وجود دارد.