ایسنا/ رحمانی فضلی در مورد تخریب‌هایی که علیه او انجام می‌شود، گفت: من باغچه‌ای در فشند دارم، نه در فشم، این باغچه ۹۷ متر است و من آن را با قسط خریدم.


وزیر کشور در نشست خبری امروز خود افزود: آنجا ۲۰۰ واحد وجود دارد که فقط باغچه مرا خراب کردند که من اعتراض کتبی خود را اعلام کردم و البته تابع قانون هستم اما رسانه‌ها کاخ‌ها و ویلاهایی تحت عنوان عمارت رحمانی فضلی نوشتند. من هنوز خانه هم ندارم و پیش خرید کردم، آیا در این پنج سال نمی‌توانستم این باغچه را جزء روستا کنم؟ البته این کار غیرقانونی بود و من این کار را انجام ندادم. طرح این مسائل میان مردم و مسئولان شکاف ایجاد می‌کند.

وی در ادامه گفت: رسانه‌ها نوشتند که رحمانی فضلی با هواپیمای اختصاصی سفر می‌کند در حالیکه سفرهای من با هواپیمای نیروی انتظامی انجام می‌شود که هیچ هزینه‌ای از ما نمی‌گیرد. این هواپیما ۱۰ نفر جا دارد که ۱۲، ۱۳ نفر سوار آن می‌شوند. من سفری به پاکستان داشتم که در بازگشت چند نفر از همراهان ما با ما برنگشتند و گفتند این پرواز امنیت ندارد. در مورد تشریفات هم نیروی انتظامی می‌گوید تشریفات سفر جزء وظایف آنهاست ولی من از هر ۱۰ روز یکی دو مورد بیشتر اجازه تشریفات نظامی ندادم.