خبرگزاری صدا و سیما/مهدی طارمی ملی پوش تیم فوتبال کشورمان جمعه شب با استقبال پرشور همشهریان خود وارد بوشهر شد.


مهدی طارمی با استقبال همشهریانش وارد بوشهر شد. وی با تشکر از استقبال گسترده بوشهری‌ها، گفت: مردم استان بوشهر به من خیلی لطف دارند و نمی‌دانم چطور خوشحالی خود را از ابراز لطف مردم بیان کنم.
این ملی پوش بوشهری افزود: جام جهانی یک رویداد بزرگ است و خدا را شکر می‌کنم که توانستم در این رویداد حضور داشته باشم و بازی کنم.
طارمی با اشاره به بازی مقابل پرتغال بیان کرد: پرتغالی‌ها در ابتدا با غرور فراوان وارد میدان مسابقه شدند و تصور داشتند که با اختلاف چندین گل ایران را شکست می دهند.
وی گفت: آنها پس از بازی ترس فراوانی از تیم ملی ایران پیدا کرده و خوشحال بودند که با این نتیجه موفق به صعود به دور دوم بازی ها شدند.
طارمی همچنین ابراز امیدواری کرد که در فصل جدید در یکی از تیم های اروپایی به فوتبال خود ادامه دهد.
وی با درخواست از مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر برای کمک به درخشش جوانان استان در همه رشته‌های ورزشی، گفت: آماده‌ام کمک کنم تا جوانان بوشهری بتوانند جایگاه واقعی خود را در ورزش کشور پیدا کنند.
این ملی پوش بوشهری همچنین از مسوولان استان بوشهر خواست برای مشکل کمبود آب و نبود خط ریلی چاره اندیشی کنند.
در آیین استقبال از این فوتبالیست، شهرداری بوشهر از مهدی طارمی و خانواده وی تجلیل کرد.
طارمی در هر سه بازی ایران در فوتبال جام جهانی برای تیم ملی کشورمان به میدان رفت.