فارس/ معاون وزیر ورزش و جوانان در اظهارنظری عجیب اعلام کرد که تیم ملی «ب» در بازی‌های آسیایی حضور پیدا نخواهد کرد.


محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش روز گذشته در اظهار نظری ناگهانی و عجیب درباره اعزام تیم ملی والیبال اصلی ایران به بازی‌های آسیایی، تصریح کرد: در جلسه‌ای که روز گذشته در وزارت داشتیم تصمیم بر این شد به جای تیم ملی "ب" تیم اصلی را اعزام کنیم. این تصمیم را به این دلیل گرفتیم که مردم دوست دارند این تیم مدال بگیرد.
این اظهارات در حالی انجام شد که پیش از این فدراسیون والیبال اعلام کرده بود جهانگیر سیدعباسی و شاگردانش در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور پیدا خواهند کرد. آقایان در فدراسیون والیبال به تازگی جهانگیر سیدعباسی را به دوره‌ای سه ماهه در مجارستان فرستادند تا پس از این دوره وی بتواند هدایت تیم ملی «ب» را برعهده بگیرد.
تمرینات با حضور سیدعباسی آغاز شد و وی نفرات مدنظرش را هم انتخاب کرد. مربی آذری‌زبان والیبال ایران حتی صحبت‌هایی را هم با عادل غلامی و شهرام محمودی برای بازگشت به تیم ملی «ب» انجام داد، اما ناگهان ورق برگشت و تمام برنامه ها بهم ریخت.
پس از اینکه چند هفته از تمرینات تیم ملی «ب» گذشت و حتی صالحی امیری هم از تمرینات این تیم بازدید کرد، اما ناگهان داورزنی روز گذشته اعلام کرد که قرار است تیم اصلی ایران راهی بازی‌های آسیایی شود و عملاً تمرینات تیم «ب» تعطیل شد. اینکه مسئولان فدراسیون از این موضوع کاملاً بی‌خبر بودند و این خبر به صورت مستقیم از سوی معاون وزیر ورزش اعلام شد، موضوع عجیبی است که نشان دهنده ضعف تیم مدیریتی جدید فدراسیون والیبال است.
ضمن اینکه خبرنگار ما، پس از اطلاع از این موضوع چندین بار با احمد ضیایی، رئیس فدراسیون، امیرحسین منظمی، دبیر فدراسیون و جهانگیر سیدعباسی، سرمربی تیم ملی والیبال «ب» ایران تماس گرفت تا پاسخ آنها را هم بشنود، اما هیچ کدام از آقایان پاسخگو نبودند. ظاهراً فدراسیون‌نشینان که با این تصمیم عملاً یک نسل از جوانان و آینده‌های این رشته را نابود خواهند کرد علاقه چندانی به شفاف‌سازی و پاسخگویی ندارند و ترجیح می‌دهند بی‌صدا در مشکلات غرق شوند!