خبر ورزشی/ آرتین زهرابی: بر خلاف همه آن‌هایی که گمان می‌کنند کی روش یک سیاستمدار است از نظر ما نیست و البته خودش هم می‌داند که نیست.

سیاست ورز یعنی کسی که پس از جام جهانی و بازی‌های درخشان تیم ملی در روسیه حرفی نزند و با تشویق‌ها و استقبال مردمی روزگار را سپری کند نه این که از درد‌های تیم ملی سخن بگوید.
سیاست ورز به آن مردی می‌گویند که با فوتبال ایران در این وانفسا تجارت کند، پولش را بگیرد، قراردادش را ببندد و حرفی نزند تا دیگران هم فرصت حمله به او پیدا نکنند، اما هنوز عرق تن کی روش پس از بازگشت خشک نشده که توپخانه‌ها فعال شده اند!
برانکو که هیچ، حالا خداداد عزیزی هم به جای تشکر و تقدیر از ملی پوشان، کی روش را هدف قرار داده و می‌گوید ️اگر ایران صعود می‌کرد کی‌روش از روسیه به دولت ایران دستور می‌داد سر برانکو را ببرد، زیرا برانکو و شفر پایه‌های امپراطوری کی‌روش را لرزان کردند.
باورتان می‌شود با سرمربی تیمی که دنیای فوتبال تحسینش می‌کند این طور در ایران رفتار می‌کنند؟
تازه این رفتار با تیمی است که قهرمانانه از سفر برگشته، وای به حال روزی که مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال سوراخ سوراخ می‌شدیم؛ در این صورت آیا اجازه می‌دادند کی روش به ایران برگردد یا مثل سال ۲۰۰۶، سرمربی تیم ملی را از آلمان به کرواسی مرجوع می‌کردند؟