ورزش 3/ سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امید به بهترین ها داریم و تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

نشست خبری هفته پنجم لیگ ملت های والیبال 2018 به میزبانی تهران ظهر امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد.
در این کنفرانس مطبوعاتی فقط سرمربیان تیم های ایران، کره جنوبی، بلغارستان و آلمان حاضر بودند و برخلاف هفته های قبلی خبری از بازیکنان نبود.
هر 4 مربی که شانسی برای خود جهت رسیدن به دور پایانی قائل نیستند، صحبت هایی را دربازی های روزهای آینده مطرح کردند.
کولاکوویچ: خوشحالم که به خانه بازگشتیم
ایگور کولاکوویچ، سرمربی ایران درباره بازی های هفته پنجم گفت: ما بالاخره پس از یک ماه به خانه باز گشتیم و از این که در برابر تماشاگران ایرانی بازی می‌کنیم، بسیار خوشحال هستیم. امید به بهترین ها داریم و تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

کونستاتینوف: شنیدم جو سالن آزادی زیباست
پلامن کونستاتینوف، سرمربی بلغارستان در این نشست اظهار داشت‌: بلغارستان در هفته‌ گذشته با ترکیبی با تجربه در ورونا بازی کرد، اما برای این هفته‌ از بازیکنان جوان‌تر استفاده می‌کنیم. خوشحال هستیم که در جو سنگین ورزشگاه آزادی برابر سه تیم قدرتمند بازی خواهیم کرد. من شنیده‌ام که جو سالن آزادی بسیار زیبا است و امیدواریم که برای پیروزی برجنگیم و برای سایر تیم‌ها نیز آرزوی موفقیت می‌کنیم.

جیانی: برای بهبود جایگاه تلاش می کنیم
آندره‌آ جیانی، سرمربی ژرمن ها نیز در این نشست گفت‌: از بازگشت دوباره به ایران بسیار خوشحال هستم. شنیده‌ام که بازی در جو سالن آزادی بسیار هیجان انگیز است. این آخرین هفته‌ لیگ ملت‌ها است و تلاش می‌کنیم تا جایگاهمان را در جدول بهبود بخشیم. امیدواریم که همه بازی‌ها را ببریم ، اما سه تیم دیگر نیز قدرتمند هستند. از بازیکنانم می‌خواهم نهایت تلاششان را کنند.

کیم: عملکردمان خوب نبوده است
کیم گوچول، سرمربی کره جنوبی نیز مثل سایر مربیان با ابراز خوشحالی از حضور در تهران گفت‌: از این که برابر سه تیم خوب بازی خواهیم کرد، خوشحال هستم. عملکرد کره جنوبی تا به این جا خوب نبوده اما تلاش می‌کنیم نتایج بهتری را کسب کنیم.