آخرین خبر/ عادل فردوسی پور که به دلیل اجازه ندادن سازمان صدا و سیما بابت حضور کارلوس پویول در برنامه اش، امروز به حالت قهر جلوی دوربین شبکه سه حاضر نشده بود، دقایقی قبل از بازی ایران و اسپانیا به استودیو 2018 بازگشت.

او در توضیح کوتاهی بابت حضور نیافتن کارلوس پویل در برنامه 2018 عذرخواهی کرد و با صدایی گرفته خیلی کوتاه با مخاطبان برنامه صحبت کرد. قهر طولانی عادل فردوسی پور باعث شد تا مخاطبان برنامه در اقدامی جالب رکورد پیامکی این برنامه را بشکنند. عادل فردوسی پور که از حدود 8 میلیون پیامک مردم به برنامه اش به وجد آمده بود خاضعانه از همه آن ها تشکر کرد. 
حضور نیافتن عادل فردوسی پور در برنامه 2018 که موجب شایعاتی در این خصوص شده بود حدود یک ساعت قبل آغاز بازی ایران و اسپانیا قهر او توسط قائم مقام شبکه سه تایید شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران دکتر عبدالملکی با تایید خبر قهر عادل فردوسی پور از برنامه 2018 گفت: «یک مجری حرفه‌ای بدلیل اختلاف نظر در پرداخت چند صدمیلیونی به یک بازیکن خارجی آن هم در شرایط کنونی قهر نمی‌کند.» قائم مقام شبکه سه سیما با بیان اینکه شادی و نشاط مردم در شرایط فعلی مهم ترین موضوع رسانه ملی است، افزود: «هرکس بخواهد با حاشیه سازی این روحیه شادی، نشاط و امید مردم را تضعیف کند به بیراهه رفته است و باید همه با هم در کنار یکدیگر در این لحظات حساس برای موفقیت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.»