آخرین خبر/ چالاکی می توانست شانس گرفتن مدال برنز را بدست آورد ولی به رقیب لهستانی بازنده شد و از حداقل نتیجه هم محروم ماند


یون وون از چین تایپه پیش از ورود فاطمه چالاکی به جمع مدال آوران شکستش داد تا سه پیروزی عالی و شروع درخشان بانوی اول کاراته استان را متوقف کند اما برتری های ملموس مبارز قائمشهری غیر قابل کتمان است.
در لیگ جهانی کاراته وان استانبول از فاطمه چالاکی همانی را دیدیم که انتظار می رفت. مسلط شروع کرد و خوب پیش رفت ولی مقابل بهترین چهره وزن ۵۵ کیلوگرم و مدعی جدی قهرمانی شکست را پذیرا شد. برتری چالاکی مقابل حریفانی از اسکاتلند، اسلواکی و قزاقستان او را به مصاف یون وون کشاند. پس از باخت هم چالاکی می توانست شانس گرفتن مدال برنز را بدست آورد ولی به رقیب لهستانی بازنده شد و از حداقل نتیجه هم محروم ماند. قطعا کادر فنی تیم ملی کاراته متوجه قرعه سنگین و تلاش افزون فاطمه چالاکی شده اند که با هر مدعی ایرانی دیگری در این وزن فرق دارد و شایستگی شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا و تکرار مدالش و حتی تبدیل آن به رنگ بهتری را خواهد داشت. بازنده شد و مدال نگرفت ولی شایسته تر از دفعات پیش نشان داد. باز هم بخت هایی داریم که رزیتا علی پور و مبینا کاویانی در بانوان و مهدی عاشوری در مردان هستند. شاید آنها بتوانند استانبول را برایمان خاطره انگیز کنند.