تسنیم/نماینده مردم زابل در مجلس گفت: این حضور پرشور و میلیونی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران اسلامی مایه سرافرازی ملت بصیر ایران است و بدون شک اقدامات جنایت‌کارانه سردمداران رژیم منحوس صهیونیستی را خنثی می‌کند.


حبیب‌الله دهمرده اظهار داشت: امروز ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس آمده‌اند تا همدردی خود با ملت مظلوم فلسطین را نشان دهند.
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان جهان اسلام است، ادامه داد: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همگام با مسلمانان دیگر نقاط جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی امروز آمده‌اند تا جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرده و از مستکبران جهان اعلام انزجار کنند.
وی خاطرنشان کرد: این حضور پرشور و میلیونی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران اسلامی مایه سرافرازی ملت بصیر ایران است و بدون شک اقدامات جنایت‌کارانه سردمداران رژیم منحوس صهیونیستی را خنثی می‌کند.
دهمرده تصریح کرد: امروز که اسرائیل غاصب و‌ امریکای جنایتکار دست در دست یکدیگر در حال کشتار مسلمانان مظلوم فلسطین هستند و از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند، همه مسلمانان و انسان‌های آزاده جهان وظیفه دارند در قبال این جنایات موضع‌گیری کنند و فریاد دفاع از مظلوم سر دهند.