فارس/ 4 فرد که اقدام به ایجاد مزاحمت خیابانی برای یک خانم در منطقه درگهان قشم کرده بودند، توسط عوامل انتظامی دستگیر و روانه زندان شدند.


این چهار مزاحم خیابانی، در رده سنی نوجوان و جوان قرار دارند که متاسفانه اقدام به ایجاد مزاحمت برای یک خانم در منطقه درگهان قشم کرده بودند.
براساس آنچه از سوی منابع آگاه عنوان شده، پلیس بلافاصله پس از آگاهی از موضوع، با دستور قضایی اقدام به بررسی این پرونده کرده و در نهایت این چهار مزاحم دستگیر و روانه زندان شدند.
اما شب گذشته یک جوان بلوچ نیز در جریان یک درگیری در اثر حمله با سلاح سرد، مجروح و روانه بیمارستان شد.
براساس آنچه در محافل غیررسمی عنوان می‌شود، این جوان بلوچ نیز در جریان این درگیری، خود حامل سلاح سرد بوده و اقدام به زد و خورد با دیگر طرف‌های درگیری کرده است.
این جوان در این درگیری در اثر اصابت ضربه چاقو مجروح و بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و پس از مداوا و بهبود شرایط از سوی مسؤولان انتظامی جهت بازجویی و تکمیل پرونده به زندان منتقل شده است.
منابع آگاه قشم اعلام کردند، تلاش برای دستگیری دیگر طرف‌های این درگیری ادامه دارد و سرنخ‌هایی نیز در همین رابطه به دست آمده است.
دستگاه قضایی و نیروی انتظامی قشم اعلام کرده‌اند: اجازه هیچ‌گونه هنجارشکنی را به هیچ فردی نمی‌دهند و از مردم خواستارند که به اخبار و شایعه‌های غیررسمی توجهی نداشته باشند.