خبر ورزشی/ مسعود شجاعی در فصلی که گذشت یکی از بهترین‌های پانیونیوس بود اما به دلیل اعتراضات مکرر به داوری از این تیم خوب اخراج شد و به تیم آاک رفت!


مدیران تیم پانیونیوس با وجود اینکه از نظر فنی تمام و کمال از مسعود شجاعی راضی بودند او را اخراج کردند و می‌گفتند مسعود با اعتراضاتی که به داور می‌کند تمرکز تیم را به هم می‌ریزد و بهتر است در چنین شرایطی اردوی تیم را ترک کند.
البته تیم پانیونیوس پیش از اینکه این تصمیم را بگیرد چندین بار به مسعود تذکر داد اما وقتی این تذکرات به جایی نرسید تصمیم خود را عملی کرد و مسعود مجبور به جدایی از این تیم شد.
مسعود این اعتراضات را در بازی دوستانه ایران - ترکیه تکرار کرد و مدام شاهد اعتراض او به داور بودیم. کارلوس کی‌روش خیلی به این اعتراضات واکنش نشان نداد چون بازی دوستانه بود اما این اعتراضات اگر در جام جهانی‌ ادامه داشته باشد ضربه جبران‌ناپذیری به تیم ملی می‌زند و کارلوس کی‌روش باید روی این مسئله حساس باشد و از هم‌اکنون تذکر لازم را به مسعود بدهد.
کاپیتان برای آرام کردن شرایط بازوبند را به بازو می‌بندد و اینکه تیم را از نظر تاکتیکی راهنمایی کند. کاپیتان نماینده سرمربی در زمین است و اگر قرار باشد مدام به داور اعتراض کند دیگر فرصتی برای اجرای وظایف محوله پیدا نمی‌کند.
از یاد نبرده‌ایم یک بار مسعود شجاعی با اخراج در بازی با کره فرصت صعود به جام جهانی‌ را از تیم ملی گرفت. مسعود اگر بخواهد در جام جهانی‌ هم با این رفتار و اخلاق بازی کند همان‌طور که اشاره کردیم ضربه بدی به تیم ملی می‌زند. البته هنوز بازی‌ها شروع نشده و مسعود می‌تواند با تغییر ذهنیت شاگرد خوبی برای کی‌روش باشد و کارلوس هم نباید از کنار این ماجرا به آسانی بگذرد.