آخرین خبر/ نه خبری از عقد قرارداد با کادرفنی است نه جذب بازیکن. باشگاه نساجی همچنان بلاتکلیف است و حتی قرارداد مربیان خود را امضا نکرده است. 


به گزارش سایت مدال؛ جواد نکونام موفق شد باشگاه نساجی را بعد از بیش از دو دهه به لیگ برتر بازگرداند و دست به کار بزرگی بزند. هواداران قائمشهر هم حالا امیدوارند این مربی بماند و بتواند در لیگ برتر هم آنها را حفظ کرده و در دو سه سال آتی به یک مدعی تبدیل کند. در این باره خبرنگار حوزه مازندران مدال کسب اطلاع کرد، نکونام که اخیرا در جشن قهرمانی این باشگاه در تهران حاضر شده از جشنی پرهزینه در شرایطی که بازیکنان نساجی و کادر فنی هنوز پاداش صعود خود را دریافت نکرده‌اند غافلگیر شده. در همین حال جواد نکونام سرمربی تیم به طور کامل سکوت کرده و هیچ اظهار نظری درباره آینده باشگاه نساجی نداشته و حالا کسی هم بدرستی نمی‌داند این مربی کجاست و چه می‌کند؟
نساجی در شرایطی تماشاگر فعل و انفعالات و تکاپوی تیم ها در نقل و انتقالات است که باشگاه نساجی علاوه بر عدم پرداخت مطالبات و پاداش بازیکنان اقدامی برای جذب بازیکن که منتج به قرارداد شود نداشته در حالی که باشگاههای لیگ برتری این روزها برای فصل آینده تیم‌های قدرتمندی می‌بندند و نفرات شاخص را بخدمت می گیرند؛ از سپاهان گرفته تا تراکتور، پیکان، سایپا و... تکلیف استقلال و پرسپولیس هم که مشخص است و هر دو مدعی خواهند بود. نساجی اما هنوز موفق نشده غیر از یک دروازه بان ذخیره، بازیکن دیگری جذب کند. این تیم از همان شروع فصل بازی‌های سختی دارد و باید با تیم‌های مدعی و پرهزینه چون ذوب‌آهن، تراکتورسازی، استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازی کند. احتمالا این وضعیت برای جواد نکونام هم نگران کننده است. چندی قبل مسئولان باشگاه نساجی اعلام کردند با جواد نکونام برای ماندن در فصل آینده هم توافق کرده‌اند ولی با گذشت چند هفته از این توافق، قراردادی بین آنها امضا نشده است و این اتفاق، نشانه‌های خوبی برای ادامه همکاری دو طرف نیست. منابع خبری مدال فاش کردند در صورت ادامه این شرایط، شاید همکاری آنها ادامه پیدا نکند. بی‌شک جواد نکونام می‌تواند به سوالات مبهم در این زمینه پاسخ دهد؛ همینطور مسئولان باشگاه نساجی. آنچه به نظر می‌‎رسد در کوران داغ رقابت باشگاههای لیگ‌برتری، باشگاه نساجی همچنان در جشن صعود به لیگ‌‎برتر به سر می‌برد و تا اینجا فرصت ایده‎آلی را برای برنامه ریزی از دست داده است. آیا با ادامه این وضعیت نکونام سکوت خود را می شکند و یا تصمیم جدیدی اتخاذ خواهد کرد؟ بطور کلی نساجی چه زمانی اقدام به تمدید رسمی با نکونام و دستیارانش کرده و در نقل و انتقالات بر مبنای لیست سرمربی ورود جدی تر خواهد داشت. این خبرها برای دوستداران نساجی و مازنی ها خبرهای جالبی نیست. مگر نه؟