باشگاه خبرنگاران/ دنی دانون در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره تحولات غزه به تکرار ادعا‌های بی‌اساس خود درباره ایران پرداخت.



به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، دنی دانون، نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، در نشست اضطراری شورای امنیت برای بررسی آخرین تحولات نوار غزه مدعی شد: «شورای امنیت باید اقدامات حماس را محکوم کند و این گروه را در فهرست سازمان های تروریستی قرار دهد. حماس در حملات اخیر خود یک مهدکودک را در اسرائیل هدف حملات راکتی قرار داد و این اقدام جنایت جنگی محسوب می شود. نظامیان اسرائیلی در پاسخ به حملات موشکی و خمپاره ای حماس و جهاد اسلامی به اسرائیل، زیرساخت های تروریستی آنها را هدف قرار دادند و دهمین تونل حماس را در نوار غزه نابود کردند.»

وی در ادامه به تکرار ادعاهای بی‌اساس و گزافه‌گویی‌های همیشگی خود درباره ایران پرداخت و گفت: «نباید نقش ایران را در بی ثبات کردن اوضاع و تشدید تنش های اخیر نادیده گرفت. حماس از اموال و دارایی‌هایی ایران برای عبور از مرزهای نوار غزه و اسرائیل استفاده می کنند و موشک هایی که به سوی شهرهای ما شلیک می شوند ایرانی هستند. اوضاع در سوریه و لبنان نیز چنین است و در هر جای منطقه تروریسم و خشونت وجود داشته باشد ایران در آن مکان حاضر است.»