خبرگزاری صدا و سیما/استاندار کرمانشاه گفته پول‌هایی که پس از زلزله این استان به حساب سلبریتی‌ها ریخته شده، هنوز هیچ جا هزینه نشده است.


زلزله کرمانشاه سیل کمک‌های مردمی به این استان را به دنبال داشت؛ کمک‌هایی که بخشی از آن شامل وجوه نقدی بود و با تبلیغ چهره‌های شناخته شده، توسط مردم به حساب آن‌ها واریز شد.
بازار داغی از تبلیغات توسط سلبریتی‌ها هم فضا را گرفت و صفحات مجازی شان فرصت اعلام شماره حسابشان شد تا مردم پول‌های خود را به آن واریز کنند.
در روز‌ها و ماه‌های بعد از زلزله هم در رسانه‌ها و هم توسط برخی اهالی کرمانشاه نسبت به این حرکت چهره‌های معروف هشدار‌هایی داده شد.
اکنون هفت ماه از زلزله گذشته است، نماینده مردم سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی برای چندمین بار اعلام کرد: سلبریتی‌ها بیش از ۳۰ میلیارد تومان از کمک‌های مردمی را در حساب‌های خود دارند و هیچکس از سرنوشت این پول‌ها خبر ندارد.
پیش از این نیز عبدالرضا مصری نماینده شهر کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی درباره عاقبت نامعلوم پول‌هایی که به نام زلزله زده‌ها توسط سلبریتی‌ها جمع شده و نیاز به شفاف سازی است مصاحبه کرده بود.
البته حواشی ورود چهره‌ها به ماجراهایی چون زلزله سابقه دار است، در اوایل دهه ۸۰ یعنی هنگام زلزله بم و بعد از آن زلزله ورزقان نیز برخی افراد شناخته شده کمک‌های نقدی مردم را در حساب‌های شخصی شان جمع کردند که هیچگاه معلوم نشد سرنوشت پول‌ها به کجا رسید.
استاندار کرمانشاه گفته پول‌هایی که پس از زلزله این استان به حساب سلبریتی‌ها ریخته شده، هنوز هیچ جا هزینه نشده است.
یکی می‌گوید در فکر دهکده امید است و دیگری وعده ساخت یک روستا را داده است.
فرهاد تجری نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی از مدعی العموم خواسته به موضوع حساب‌های شخصی سلبریتی‌ها که شماره اعلام کردند ورود کند.
شاید اگر این بار هم نتیجه بهره برداری چهره‌های معروف از شهرتشان برای مردم شفاف سازی نشود، در اعتماد کسانی که با نیت خیر در کمک‌های جمعی و ملی قدم برمی دارند تزلزل ایجاد شود.