افتاب/ دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه «یکی از مسوولان دوره اول دبیرستان پسرانه یک مجتمع آموزشی غیرانتفاعی در منطقه ۲ تهران، با آزار جنسی گروهی از دانش‌آموزان، باعث شکایت پدرومادر این بچه‌ها شده است» 


دقایقی بعد، چندین ویدیو در فضای مجازی منتشر شد که در یکی از آنان فرد متهم پس از اینکه از والدین کتک خورده اعترافاتی می‌کند. او سپس توسط پلیس بازداشت شده است. همچنین فیلم کوتاهی از جلسه گروهی از والدین دانش‌آموزان با یکی از مدیران منطقه‌ ۲آموزش‌و‌پرورش تهران؛ منتشر شده که والدین به این مدیر اعتراض داشتند که چرا از شمار دقیق تعرض‌ها باخبر و حامی خانواده‌ها نیست- مدیر مزبور هم از خودش دفاع می‌کرد. 
عامل آزار جنسی دانش آموزان دبیرستان معین کیست؟
محل وقوع این اتفاق، دبیرستان دوره اول مجتمع آموزشی معین تهران در خیابان مرزداران است. متهم اصلی این ماجرا معاون آموزشی دبیرستان است. او از نوادگان یکی از روحانیون بلندپایه و از ائمه جمعه سابق شیراز بوده که اخیرا فوت کرد. 
این معاون‌آموزشی با شکایت بیش از ۴۰ نفر از اولیای دانش‌آ‌موزان دیروز حوالی ساعت ۱۰صبح توسط پلیس امنیت بازداشت شده است. 
به نقل از دانش‌آموزان آسیب‌دیده گفته شده که متهم اصلی پرونده، به دانش‌آموزان مشروب و سیگار می‌داده و برای‌شان فیلم‌های‌ مستهجن می‌فرستاده و علیه آن‌ها آزار جنسی روا می‌داشته اما گویا خود بچه‌ها مدعی‌اند اتفاقات بیش‌تری رخ داده است. برخی خبرها حاکیست که آموزش‌وپرورش برای یک‌هفته می‌کوشیده که این ماجرا را بی‌سروصدا نگه دارد. 
آزار جنسی دانش آموزان
معاون‌آموزشی دبیرستان معین از حوالی آبان و آذر سال گذشته این آزارهای جنسی را آغاز کرده و پس‌از نوروز نیز به‌بهانه اردوهای مرور دروس، برخلاف ابلاغیه‌های آموزش‌وپرورش درباره اردوهای دانش‌آموزی،‌ دانش‌آموزان را به شرکت در اردوهایی در کردان کرج و ... تشویق می‌کرده و برخی از آزارها در این اردوها روی داده. والدین شاکی این پرونده خواستار اشد مجازات برای متهم اصلی پرونده، پلمب‌شدن مدرسه و برگزاری کلاس‌های آسیب‌شناسی برای فرزندان آسیب‌دیده‌شان هستند. 
متهم اصلی پرونده نزد پلیس امنیت و با حضور خانواده دانش‌آموزان، به برخی اعمال‌ش اعتراف کرده است.