تسنیم/ مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه روز گذشته سیل خسارت جدی به شهر دندی و روستاهای اطراف وارد کرده است گفت: مردم نباید در مسیر سیلاب خانه احداث کنند و مسئولان نظارت خود را افزایش دهند.


صفی‌الله کرامتی به سیل روز گذشته در شهرستان ماه‌نشان اشاره و خاطرنشان کرد: روز گذشته سیل بسیار قوی در شهر دندی و چند روستا از توابع شهرستان ماه‌نشان پدید آمد.
وی با بیان اینکه صبح امروز جلسه شورای مدیرت بحران در شهرستان ماه‌نشان با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد تصریح کرد: متاسفانه سیل خسارت زیادی به شهر دندی، انگوران و چند روستای دیگر زده است
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه سیل به راه‌ها، تاسیسات راه‌ها، کانال انتقال آب، مزارع کشاورز و باغات خسارت زده است، گفت: میزان خسارت تا دو روز آینده برآورد می‌شود.
وی با انتقاد از مردم بابت احداث منازل و باغات در مسیر سیلاب گفت: آب و سیل راه خودش را بلد است و متاسفانه مقصر اصلی ما مردم هستیم که در حریم و بستر رودخانه و سیل خانه ساختیم و باید این‌گونه رفتارهای ناصحیح در جامعه حذف شود.
کرامتی از اصحاب رسانه خواست برای نهادینه کردن فرهنگ درست خانه‌سازی کمک کنند گفت: ممکن است در یک حریم رودخانه سال‌ها سیلی رخ ندهد ولی یک روزی حادثه رخ می‌دهد.