جهان نیوز/پست ناراحت‌کننده خبرنگار صدا و سیما از یک منطقه محروم 


آنچه که می‌بینید، ظرف غذای یک خانواده است؛ تصور می‌کنید که محتوی آن چیست؟! آنچه این خانواده و بسیاری دیگر می‌خورند گوشت گربه است!
حسن شمشادی خبرنگار با سابقه صدا و سیما با انتشار تصویری از غذای یک خانواده در منطقه محروم زابل استان سیستان و بلوچستان، اینستاگرام خود را به روز کرد و ضمن توضیحاتی، از مردم خواست تا از گروه جهادی مستقر در این منطقه حمایت کنند. 
شمشادی نوشته است: 
لطفا دقت بفرمایید! 
آنچه که می بینید، ظرف غذای یک خانواده است؛ تصور می کنید که محتوی آن چیست ؟! آنچه این خانواده و بسیاری دیگر می خورند گوشت گربه است! آنان حتی از اندک گوشت کلاغ مُرده هم نمی توانند که بگذرند؛ چون چاره ای ندارند و می خواهند زنده بمانند . . 
این خانواده یکی از دهها خانوار ساکن در روستاهای بسیار محروم گمشاد، کندوکه، ملادادی، جهان آباد، رودینی، هیرمند و قرقری در شهرستان زابل واقع در استان سیستان و بلوچستان است . 
بسیاری از این مردم با وجود مشکلات بسیار؛ روزه هم هستند؛ و همچنان به درگاه الهی شکر می کنند.
دوستان جهادی من مدتی است؛ از خانه و کاشانه کنده اند و در این منطقه مستقر شده اند؛ آنها سعی می کنند علاوه بر تامین بسته های غذایی برای مردم محروم این منطقه؛ و نجاتشان از مرگ بخاطر گرسنگی؛ و ساخت سرویس بهداشتی و مرمت سقف های نه چندان موجود بالای سرشان، طرح هایی را برای توانمند شدن اقتصادی این مردم را اجرا کنند؛ مثلا برایشان کوره سفال گری بسازند و جوانان و زنانشان را آموزش دهند؛ یا باغ های زیتون و پسته برایشان ایجاد کنند .