یا مهدی نیوز/کی روش:من که حرف می زنم همه برداشت توهین می کنند اما آقایان میتوانند صداقت وجاهت اخلاق مداری من را زیر سوال ببرند


مصاحبه جدید سرمربی تیم ملی
"ما باید لیست سی و پنج نفره تیم ملی را در این تاریخ اعلام می‌کردیم چون از این پس اگر هر اتفاقی برای هر بازیکنی از تیم ملی بیفتد فقط می‌توانیم از لیست برای آن بازیکن جایگزین معرفی کنیم به همین خاطر این لیست باید به فیفا ارائه می‌شد."
- وی در پاسخ به این سوال که امیر قلعه‌نویی اعلام کرده طبق برنامه از پیش تعیین شده لیست تیم ملی قبل از دیدار استقلال و ذوب‌آهن اعلام شده است، عنوان کرد:
"قلعه‌نویی این حرف را گفته است؟ واقعاً خنده‌دار است. تصمیم اینکه لیست چه زمانی اعلام شود را فیفا اتخاذ کرده است و باید اسامی در آن موعد بیان می‌شد."
"قلعه‌نویی یک شهروند ایرانی است، شهروند کشوری که بیش از دوهزاروپانصد سال قدمت تاریخی دارد.ایران کشور بزرگ و فوق‌العاده‌ای است،من هم یک شهروند افتاده پرتغالی هستم که دارم کارم را انجام می‌دهم، آیا فقط به این دلیل که او ایرانی است می‌تواند صداقت، وجاهت، حرفه‌ای بودن و اخلاق‌مداری در کار من را از بین ببرد؟ این علامت سئوال گذاشته شده که به عنوان یک پرتغالی در ایران کار می‌کنم."
"بنده بخواهم صحبتی انجام دهم همه از آن برداشت توهین می‌کنند و می‌گویند فرهنگ ایران را زیر سوال برده‌ام که به هیچ وجه اینطور نیست، من یاد گرفته‌ام وقتی این صحبت‌ها انجام می‌شود تشکر کنم و فقط به کارم ادامه دهم.قلعه نوعی کریمی و... این توهین‌ها را به من می‌کنند فدراسیون هم در مقابل این مسائل چشمانش را می‌بندد،بنده جوابی نمی‌دهم چرا که اگر بخواهم پاسخگو باشم طی یک دقیقه یا کمتر با تماسی هشدار دهنده از سوی فدراسیون روبرو می‌شوم که می‌گویند باید ساکت باشم و من را جریمه می‌کنند،به همین خاطر از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم و از او می‌خواهم به کار خود ادامه دهد."
"این اردوی آماده‌سازی تیم ملی است که شما می‌بینید و من هم به خاطر این صحبت از امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنم. من از صحبت‌های قلعه‌نویی سورپرایز شدم و شگفت‌زده هستم که مدعی شده بازیکنانش تحت تأثیر لیست تیم ملی با مسئله روحی و روانی مواجه شدند چون او بود برخلاف سایر تیم ها که اجازه حضور بازیکنانش درتمرین ریکاوری تیم ملی را در طول فصل را نمی‌داد و این مربی بود که به روند آماده‌سازی تیم ملی لطمه زد.این صحبت‌ها را مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن (سعید آذری) به من زده است."
"در یک ماه آینده آقایان جای من را می‌گیرند و بهتر است که من دیگر صحبتی انجام ندهم."