ورزش 3/ ستاره 28 ساله صربستان و باشگاه پائوک سالونیکی روز آخر مانع ثبت دومین آقای گل ایرانی در این فصل از رقابت های اروپایی شد.


بعد از حداقل نیم فصل یکه تازی کریم انصاری فرد در جدول بهترین گلزنان سوپرلیگ یونان، ملی پوش اردبیلی فوتبال ایران نتوانست همچون دوست صمیمی خود علیرضا جهانبخش عنوان آقای گلی را به دست بیاورد تا در نهایت به همان جایگاه دومی قناعت کند.
آقاکریم در حالی آقای گلی را از دست داد که ستاره 28 ساله صربستانی باشگاه پائوک از شرایط بحرانی اردوی المپیاکوس نهایت بهره را برد و با چند گل تماشایی در هفته های پایانی با پیراهن پائوک سالونیکی موفق شد در پیچ آخر از رقیب ایرانی سبقت گرفته و با 19 گل زده به عنوان ارزشمند آقای گلی برسد.
آلکساندر پروویچ مهاجم 28 ساله پائوک در اولین سال حضور در این باشگاه موفق شد ارزش های خود را بروز داده و به مرد اول خط حمله تبدیل شود. مهاجمی بلندقامت اما باهوش که از قدرت سرزنی و شوتزنی فوق العاده ای بهره می برد و کمتر پیش آمده موقعیت گلزنی را از دست بدهد. این بازیکن به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان صربستان حالا با این تیم برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه لحظه شماری می کند به خصوص که در آخرین بازی جام قهرمانی حذفی یونان را نیز بالای سر برد