فارس/ نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد رئیس جمهور در مواجهه با خروج آمریکا از برجام اقتدارآمیز نبود.


نادر قاضی‌پور امروز در ارتباط با خارج شدن آمریکا از برجام اظهار کرد: من از خارج شدن آمریکا از برجام خوشحال هستم چون این کار ترامپ، بیانات رهبری مبنی بر بی‌اعتماد بودن آمریکا را یک بار دیگر ثابت کرد.
وی با انتقاد از سخنان ریاست‌جمهوری پس از اعلام خبر خروج آمریکا از برجام عنوان کرد: رئیس‌جمهوری در این سخنان ذلیلانه صحبت کرده و با این مسئله با اقتدار برخورد نکردند در حالی که لازمه ایستادگی در برابر آمریکای متکبر باصلابت و باقدرت سخن گفتن است همانگونه که مقام معظم رهبری در جواب ترامپ با لحن محکم و قاطع پاسخ وی را داد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از انتخاب وزیران و افراد دوتابعیتی در بدنه دولت تصریح کرد: ۱۰۰ فرد دوتابعیتی بدون استعلام از وزارت اطلاعات در بدنه دولت حضور دارند که بدون شک این افراد آنگونه که باید و شاید برای مردم ایران خدمت نکرده و درد و رنج آنها را درک نخواهند کرد چرا که بیشتر عمر خود را در خارج از کشور بوده و در میان مردم ایران حضور نداشته‌اند تا از نزدیک با رنج‌های آنها آشنا شوند.
وی اشرافی‌گری و انتخاب وزیرانی که خود از واردکنندگان بزرگ دارو و کالا به کشور هستند را یکی دیگر از ایرادهای وارده بر دولت دانست و عنوان کرد: در ایران باید دولت‌هایی انتخاب شود که بتوانند سیره عملی امامان معصوم(ع) مبنی بر ساده‌زیستی و عمل به نهج‌البلاغه را در دستور کار خود قرار دهند و به خوبی از سطح زندگی مردم آگاهی داشته باشند و تنها به خورد‌ن و خوابیدن، پوشیدن لباس‌های شیک و اصلاح صورت خود و تفریحات از جمله شنا نپردازند.
قاضی‌پور با بیان اینکه توجه به تجمل‌گرایی و تنها به فکر خود بودن فرصت خدمت به مردم را از دولتمردان می‌گیرد، خاطرنشان کرد: امروز اشتغال و بیکاری مشکل اصلی جامعه است که برای رفع آنها اقدامی صورت نمی‌گیرد و تنها راه‌حل برون رفت از مشکلات حال امروز جامعه داشتن اتحاد، تابع ولایت‌فقیه بودن و استفاده از کالاهای تولید داخل است.