برنا/ نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در پخش رقابت‌های ورزشی زنان آسیا گفت: متاسفانه این سازمان به جای آنکه صدای مردم باشد، رقابت‌های ورزشی زنان را پوشش نداد.



«پروانه سلحشوری»، نماینده مردم تهران در مجلس، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری درباره قهرمانی تیم فوتسال زنان ایران در قاره آسیا گفت: زنان ایران ثابت کردند حتی با داشتن فرصت‌های نابرابر می‌توانند توانمندی و اراده خود را به جهان اثبات کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از عملکرد صداوسیما در پخش رقابت‌های ورزشی زنان آسیا، گفت: متاسفانه این سازمان به جای آنکه صدای مردم باشد رقابت‌های ورزشی زنان را پوشش نداد در حالیکه پخش این رقابت‌ها در رسانه ملی برای ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس و باور زنان به خود و تمایل آنان به ورزش و سلامت نقش تاثیرگذاری داشت.

وی اضافه کرد: بنده از همین تریبون اعتراض شدیدم را نسبت به رویکردها و عملکرد صداوسیما نسبت به جامعه زنان را اعلام می‌کنم و مصرانه از مسئولان و حتی افرادی که قدرت دارند، ولی اجازه نمی‌دهند زنان و دختران در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند، می‌خواهم اعتماد جوانان را به دست آورند و زنان و دختران را از این حق مسلم خود محروم نکنند.