آخرین خبر/ درگیری با چاقو در معالی آباد شهرستان شیراز رخ داد.


سرهنگ "دلاور القاصی مهر" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری منجر به جرح در کوی وحدت واقع در معالی آباد، بلافاصله ماموران کلانتری "23گلدشت" شهرستان شیراز در محل حاضر شدند.
وی افزود: ماموران در بررسی اولیه مشاهده کردند که دو جوان با یکدیگر درگیر و یکی از آنان دیگری را با ضربات متعدد چاقو مجروح و در حال فرار از محل درگیری است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با اقدام سریع ماموران، ضارب و سارق به عنف در لحظات اولیه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل گردید.
سرهنگ القاصی مهر با اشاره به اینکه فرد مجروح به بیمارستان منتقل و حال مزاجی وی رضایت بخش می باشد، تصریح کرد: ضارب در تحقیقات تکمیلی اقرار کرد که مضروب که با یک دستگاه خودرو پراید بود به عنوان مسافر دربست کرده و قصد سرقت خودرو وی داشتم که مقاومت کرد و من نیز او را با ضربات متعدد چاقو مجروح کردم.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به برخورد پلیس با عواملی که احساس امنیت شهروندان را به خطر می اندازند از مردم خواست: اخبار فضای مجازی را بدون تحقیق و اطلاع دقیق باور نکنند و با مراجعه به منابع موثق از صحت اخبار مطلع شوند.