باشگاه خبرنگاران/ تیم فوتبال استقلال از ابتدای فصل با یک معضل بزرگ دست و پنجه نرم کرده و آن هم مصدومیت بازیکنان کلیدی اش است.


سریال مصدومیت بازیکنان در استقلال ادامه داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال استقلال تهران از ابتدای فصل با یک معضل بزرگ دست و پنجه نرم کرده و آن هم مصدومیت بازیکنان کلیدی در مهم‌ترین بازی‌ها است.
علیرضا منصوریان و وینفرد شفر در طول فصل بار‌ها با این مشکل مواجه شدند، اما برخلاف منصوریان، پیرمرد آلمانی با استفاده از تدابیر مختلف اجازه نداد غیبت چهره‌های کلیدی ضربه بزرگی به تیمش بزند.
برخی بازیکنان آبی‌ پوشان پایتخت بار‌ها دچار آسیب دیدگی‌هایی شدند و این امر اجازه نداد استقلال بتواند از آن‌ها به شکل مطلوبی استفاده کند. بازیکنانی مانند امید ابراهیمی، محسن کریمی، میلاد زکی پور، داریوش شجاعیان، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی، لئوناردو پادوانی، مهدی قائدی، پژمان منتظری، مجید حسینی و مامه تیام از چهره‌هایی هستند که بار‌ها دچار آسیب دیدگی شدند تا سرمربیان استقلال بار‌ها مجبور به ایجاد تغییرات تاکتیکی شوند.
ابتدای فصل پنج بازیکن مصدوم در ترکیب استقلال حضور داشتند و علیرضا منصوریان روی استفاده از بازیکنانی مانند امید ابراهیمی، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری و میلاد زکی پور چشم پوشی کرد، اما پس از حضور وینفرد شفر هم تغییر خاصی در تعداد بازیکنان آسیب دیده آبی‌ها ایجاد نشد و تنها نام نفرات این فهرست تغییر کرد.
استقلال درحالی پس از بازی با ذوب آهن فصل را به اتمام می‌رساند که 6 بازیکن همچنان در فهرست نفرات آسیب دیده قرار دارند و دست کم ۳ نفر از آن‌ها وضعیت نامشخصی دارند.
امید ابراهیمی، مامه تیام، لئوناردو پادوانی، محسن کریمی، داریوش شجاعیان و مهدی قائدی بازیکنان آسیب دیده استقلال هستند که از میان آن‌ها شرایط پادوانی، شجاعیان و کریمی به دلیل آسیب دیدگی‌های شدید نامعلوم است.