آخرین خبر/ پوریا تابان با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

باز هم ثابت کردى مرد نیستى پدرم به من آموخت کسى که زیر قول و قرارش بزند مرد نیست، شاید تو بگویى من که امضا نکرده بودم رییس جمهور قبلى امضا کرده بود اما امضاء و تعهدات مقامهاى رسمى در عرف دیپلماتیک و بین المللى یعنى آبروى آن کشور. وقتى یک مقام رسمى دولتى قراردادى را امضاء مى کند یعنى نماینده یک ملت، یعنى امضاى یک ملت.
شاید بگویى من منافع کشورم برایم مهم است اما یک انسان به منافع تمام انسانها مى اندیشد نه تنها خودش و خانواده اش و تنها کشورش.
حکومت ایران و ایرانى را حامى تروریست خواندى اما من یک سوال دارم؟
•چه کسى را به تمسخر گرفته اى؟
دنیا همه چیز را مى داند اما آنهایى که منفعتشان در آمریکا آمریکا کردن است سرشان را مثل کبک در برف فرو برده اند حال چه از نژاد خودت و هم پیمانانت، چه از نژاد من.
من به تو یادآورى مى کنم حامى تروریست کیست؟
آقاى "دونالد ترامپ" حامى تروریست آن حکومت و دولتى ست که سرخپوستان را به خاک و خون کشید و محل زندگیشان را غصب کرد.
*حامى تروریست آن حکومت و دولتى ست که برده دارى را رواج داد و "رنگین پوستان" را کاکا سیاه نام گذاشت.
*حامى تروریست حکومت و دولتى ست که ویتنام را به خاک و خون کشید.
*حامى تروریست حکومت و دولتى ست که بر سر مردم بیگناه دو شهر از جمله زن و کودک و پیرزنان و پیرمردان در هیروشیما و ناکازاکى بمب اتم انداخت و همه را با هم کشت.
*حامى تروریست حکومت و دولتى ست که در جنگ تحمیلى عراق و حمله اش به ایران همه جور سلاح و تسلیحات به صدام داد و حمایتش کرد.
*حامى تروریست حکومت و دولتى ست که القاعده را ساخت.
*حامى تروریست حکومت و دولتى ست که به افغانستان حمله و اشغالش کرد.
*حامى تروریست حکومت و دولتى ست که به عراق حمله و اشغالش کرد.
*حامى تروریست حکومت و دولتى ست که داعش را ساخت و تکفیرى را متولد کرد و مجهز به سلاح هاى تسلیحاتى.
*و خیلى چیزهاى دیگر با ذکر این جمله که حامى تروریست حکومت و دولتى ست که بزرگترین کارخانجات اسلحه سازى را دارد و به همه ى دنیا براى کشت و کشتار اسلحه مى فروشد.
اینها را برشمردم که بدانى حامى تروریست کدام حکومت و دولت دنیاست.
راستى ایرانِ من چند جنگ را آغاز کرده و به کجا حمله کرده؟ حال ببین در ١٠٠ سال اخیر به چند کشور حمله کرده اید و آن را اشغال؟
خودت خوب مى دانى حامى تروریست کدام حکومت و دولت دنیاست،
همین.
پوریا تابان نوزدهم اردیبهشت ١٣٩٧