خبر ورزشی/ علیرضا جهانبخش با ۲۱ گل به عنوان آقای گلی لیگ هلند دست پیدا کرد و پا جای بزرگانی مثل رونالدوی برزیلی، فان ‌نیستلروی، برگ‌کمپ، ایبراهیموویچ، روماریو، سوارس و...

گذاشت اما آن روزهایی که گلزنی‌های جهانبخش در لیگ هلند آغاز نشده بود و او تنها در حال تبدیل شدن به یک بازیکن تأثیرگذار در تیمش بود، یک شبکه هلندی مستندی در رابطه با این جوان ایرانی تهیه کرد که در بخشی از آن به ایران آمدند و مصاحبه‌ای با کی‌روش انجام دادند و تمرینات علیرضا را در تیم ملی به تصویر کشیدند.
کی‌روش در این مصاحبه به خبرنگاران هلندی گفت: «علیرضا علاقه‌ زیادی به گلسازی دارد و بیشتر در کناره‌ها صاحب توپ می‌شود اما من قصد دارم کاری کنم تا او هم مثل رونالدو گل بزند. رونالدو وقتی به منچستر آمد، یک وینگر بود که در سال اولش ۴، ۵ گل بیشتر نزد اما من به او یاد دادم که چطور به محوطه جریمه نزدیک شود و رونالدو در پست وینگر آقای گل لیگ جزیره شد. حالا چنین برنامه‌ای را برای علیرضا دارم تا در مسابقات بیشتر گل بزند.»
جهانبخش هم در مصاحبه‌هایش این موضوع را تأیید کرده و می‌گوید کی‌روش به من گفت به محوطه جریمه نزدیک‌تر شوم. بدون شک کی‌روش در موفقیت لژیونرهای ما تأثیر فوق‌العاده‌ای داشته و اگر او نبود، اولین آقای گل آسیایی لیگ دوم معتبر اروپایی نمی‌توانست یک ایرانی باشد.