فارس/ نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: در صورت امضای ۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی طرح موضوع عدم کفایت و یا استیضاح رئیس‌جمهور، در مجلس مطرح خواهد شد.



جلال محمودزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اقدام 120 نماینده مجلس نسبت به طرح سوال از رئیس جمهور، اظهار داشت: با وجود برخی نارسایی‌های دولت در یک سال اخیر، نمایندگان تصمیم به طرح سوال از رئیس جمهور گرفتند.

وی در خصوص موضوعات این سوالات افزود: مسائل و مشکلات حال حاضر کشور همچون نوسانات شدید ارز، آمار بالای بیکاری و عدم ایجاد اشتغال پایدار، ضعف در ایجاد روابط بین‌المللی، رکود اقتصادی، ارائه آمارهای غلط اقتصادی، عدم کنترل مالی خصوصی، عدم کنترل موسسات مالی خصوصی و همچنین مسائل مربوط به سیستم‌های پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی از جمله این سوالات مطرح شده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: طرح موضوع عدم کفایت و یا استیضاح رئیس جمهور در صورت به امضاء رسیدن 90 نماینده مجلس شورای اسلامی، در مجلس مطرح خواهد شد.

وی افزود: پس از اعلام وصول این طرح در مجلس، در صورت موافقت 181 نماینده با آن، این طرح به نتیجه خواهد رسید و رئیس جمهور استیضاح خواهد شد.