تسنیم/نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: درون‌گرایی اقتصاد از مزایای توسعه اقتصاد کشاورزی در جامعه بوده که باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.


حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار داشت: اقتصاد کشاورزی در سطح جامعه از استحکام مطلوب‌ترین برخوردار بوده و کشور باید در این مسیر حرکت کند.
وی بیان کرد: درون‌گرایی اقتصاد از مزایای توسعه اقتصاد کشاورزی در جامعه بوده که باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد و مسئولان در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.
تقوی ادامه داد: اقتصاد نفتی، اقتصادی نامطمئن و پر ریسک است چرا که تصمیمات و سیاستگذاری‌ها در جای دیگر اتخاذ می‌شود و اگر آسیبی به آن وارد شود متوجه همه بخش‌ها خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی، اقتصاد کشاورزی است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا کشاورزی ما با علم روز همراه شود و شیوه‌های سنتی که در آن شاهد هدر رفتن منابع بسیاری هستیم کنار گذاشته شود.
وی با بیان اینکه مرغوبیت دشت قزوین برای فعالیت‌های کشاورزی زبانزد است، عنوان کرد: با نگاه جدی‌تر به دشت قزوین و حوزه کشاورزی می‌توانیم نتایج مطلوب‌تری داشته باشیم و فرهنگ‌سازی نیز در این عرصه نقش مهمی ایفا می‌کند.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت تقویت اقتصاد کشاورزی گفت: فراهم کردن بستر فعالیت کشاورزی، بسترسازی و جلوگیری از مهاجرت روستا به شهر از جمله عوامل اثرگذار بر تقویت اقتصاد کشاورزی است.