خبر ورزشی/ استقلال قهرمان جام‌حذفی شد و مسئولان این باشگاه قرارداد وینفرد شفر را هم تمدید کردند و این مربی فصل آینده هم هدایت آبیپوشان را بر‌ عهده خواهد گرفت. مجید نامجومطلق مربی و بازیکن سابق استقلال در خصوص قهرمانی آبیپوشان در جام‌حذفی میگوید:

به همه استقلالیها این قهرمانی را تبریک میگویم و امیدوارم که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی بگیرد و فصل بعد هم در لیگ برتر قهرمان شود. البته استقلال در فینال جام‌حذفی بازی همیشگی خودش را انجام نداد ولی مهم این بود که جام را بالای سر ببرد.
نامجومطلق در خصوص مصدومیت مامه تیام در این بازی تأکید میکند: تیام بازیکن بسیار حرفه‌ای و یک گلزن تمام‌عیار است که موقعیت‌های سخت را هم تبدیل به گل میکند. اگر این بازیکن بازی با ذوب‌آهن را از دست بدهد، قطعاً کار استقلال سخت خواهد شد و غیبت او در این بازی به ضرر استقلال است. امیدوارم تیام این بازی را از دست ندهد ولی اگر هم این اتفاق افتاد، طبیعتاً کادر فنی استقلال تدابیر لازم را برای پر کردن جای تیام در نظر خواهد گرفت.
نامجومطلق در خصوص اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای صعود خواهد داشت، میگوید: هر دو تیم کار سختی دارند چون به ‌خوبی یکدیگر را میشناسند. ذوب‌آهن روی ضربات ایستگاهی بهترین تیم ایرانی است و در فاز تهاجمی بسیار خطرناک است. البته استقلال هم نشان داده قابلیت‌های فنی بالایی دارد و این شانس را دارد که ذوب‌آهن را در این مرحله حذف کند. به نظر من شانس صعود استقلال بیشتر از ذوب‌آهن است و امیدوارم که استقلال در نهایت به مرحله بعدی صعود کند.
او در خصوص تمدید قرارداد شفر با استقلال میگوید: شفر در استقلال تحول ایجاد کرد و توانست شرایط این تیم را تغییر دهد. او بهترین گزینه برای استقلال است ولی امیدوارم که باشگاه یک قرارداد حرفه‌ای و معقولانه با این مربی بسته باشد. امیدوارم شفر مثل کی‌روش همه‌کاره استقلال نشود که بخواهد در مسائلی که مربوط به سرمربی نیست، تصمیم بگیرد. استقلال باید بهترین استفاده ممکن را از شفر ببرد.