پلازا مگ/ پس از پنهان‌کاری‌های بی‌شمار شرکت سازنده Call Of Duty، خبر رسمی تاریخ انتشار و معرفی سری جدید با عنوان Black Ops ۴ اعلام شد. باز هم این خبر فقط در حد اعلام یک تاریخ بود!


مدت‌ها قبل اخباری مبنی بر انتشار سری جدید از بازی‌های ماجرایی، تیراندازی Call Of Duty در سال جاری به بیرون درز کرده بود و شرکت Activition نام Black Ops ۴ را به آن اختصاص داده است. مدتی بعد از انتشار خبر، شرکت سازنده جزئیاتی در مورد صحنه‌های جدید و لذت بیش‌ازپیش تیراندازی و نبرد در این نسخه خبر داد؛ اما جدیداً در وی دویی که رسماً از سوی Activition منتشر شده است، تاریخ دقیق انتشار و جزییات دیگری در مورد کل بازی، اعلام شد. در حال حاضر کسانی که پیگیر اخبار و داستان این بازی هستند، بیش از قبل برای تاریخ عرضه، لحظه‌شماری می‌کنند.

شرکت Activition دعوت‌نامه‌هایی با عنوان: گردهمایی رونمایی از Black Ops ۴ به‌صورت عمومی و به شکل یک ویدیو منتشر کرده است و در آن از جمله، هرچه که می‌دانستید، فراموش کنید استفاده کرده است. گویا این نسخه از سری بازی‌های COD نگاه متفاوت‌تری به نبردها خواهد داشت. هیچ‌کس از برنامه‌ای که Activition برای علاقه‌مندان مهیا کرده است، آگاهی ندارد.

قبل از انتشار این ویدیو شرکت سازنده در مورد اعلام جزئیاتی در خصوص این بازی به‌شدت رازنگهداری کرده بود و این نمایش عمومی، اولین فاش گویی Activition بود. خبری که از آن مطمئن هستیم حضور مجدد شرکت توسعه‌دهنده بازی‌های سری Black Ops، Treyarch است. همچنین می‌دانیم که در تاریخ ۱۲ اکتبر بازی برای کنسول‌های Xbox One، PC و PS4 منتشر خواهد شد. این نسخه بر اساس اخباری که شرکت توسعه‌دهنده به بیرون درز داده است ویژگی‌های مشابه سری‌های قبل را در خود خواهد داشت. باید منتظر ماند.