ورزش 3/ رقیب پرسپولیس در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان در فاصله چند روز تا میزبانی از قهرمان ایران با خبر شوکه کننده ای روبرو شد.


با پایان فصل رقابت های لیگ امارات بازار نقل و انتقالات تابستانی حاشیه خلیج فارس به صورت غیررسمی داغ شده است تا جایی که باشگاه های متمول در رقابتی نفسگیر مدام در حال جذب ستاره های هم هستند که یکی از این نقل و انتقال های جنجالی در اردوی الجزیره رقیب پرسپولیس در پلی آف لیگ قهرمانان رقم خورد تا شوک بزرگی به تیم اماراتی وارد شود.
احمد عطاس مهاجم الجزیره با قراردادی سه ساله به الاهلی پیوست تا این انتقال جنجال های فراوانی در فوتبال ایران رقم بزند. بنا به اعلام رسانه های اماراتی چند ماه پیش احمد عطاس مدعی شد برخی افراد پدرش را تهدید کردند که احمد فقط باید در الجزیره بازی کند! ادعایی که نشان می داد مهاجم سرشناس اماراتی در جمع عنکبوت های ابوظبی باقی خواهد ماند.
اما عطاس با بی توجهی نسبت به این خبر با تیم الاهلی دبی قرارداد بست تا از این پس با لباس این تیم به میدان برود. او به عنوان بازیکن آزاد به الاهلی پیوست و قراردادی سه ساله با این تیم امضا کرد تا به این ترتیب شوالیه های سرخ شهر دبی انتقام شیرینی از رقیب سنتی خود در نقل و انتقالات بگیرند چون فصل پیش الجزیره احمد خلیل ملی پوش را از چنگ الاهلی درآورد تا حالا با انتقال احمد عطاس به دبی پاتک جالبی به رقیب پرسپولیس زده باشد.