خبر ورزشی/ مهاجم ملی‌پوش و وینگر چپ‌پای سرخپوشان در خصوص دیدار با الجزیره گفت: الجزیره حریف سختی است اما ما هم پرسپولیسیم.


وحید امیری مهاجم ملی‌پوش و وینگر چپ‌پای سرخپوشان، یکی از امیدهای برانکو برای تقابل با الجزیره امارات است. وحید از فصل قبل تاکنون، دو قهرمانی در لیگ را با سرخ‌ها تجربه کرده و همراه این تیم به جمع 4 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا 2017 رسید. حالا هم با سرخپوشان به آسیا برمی‌گردد و امیدوار است همراه این تیم، به دور یک چهارم نهایی صعود کند.
امیری در مورد دیدار با الجزیره به ما گفت: «بازی سختی در انتظار ماست. فصل بسیار خوبی را سپری کرده‌ایم و می‌خواهیم این فصل را به خوبی تمام کنیم. البته من به تیم الجزیره امارات احترام می‌گذارم اما دوست دارم فصل خوبی که داشتیم را با دو برد دیگر تمام کنیم. ما موفق شدیم زودتر از پایان فصل قهرمان لیگ شویم و قبل از پایان مرحله گروهی به یک‌هشتم نهایی صعود کنیم. حالا هم می‌خواهیم راهی مرحله بعدی شویم.»
او اضافه کرد: «خودمان را از پیش، برنده نمی‌دانیم و اتفاقاً معتقدم الجزیره تیم قدرتمندی است ولی ما هم پرسپولیس هستیم و می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. من به کسب پیروزی در هر دو بازی رفت و برگشت بسیار امیدوار هستم و فکر می‌کنم بازیکنان هم انگیزه‌های زیادی دارند تا بتوانیم در این دو بازی آخر فصل، به برتری برسیم. هواداران هم منتظر پیروزی ما هستند.»
امیری در پایان گفت: «اوضاع و احوال تیم‌مان خوب است. می‌توانیم با کمک هم، کارهای بزرگی انجام دهیم و در امارات نیز، با نتیجه‌ای خوب برنده بازی باشیم. ان‌شا‌ءا... همه بازیکنان با سلامتی وارد زمین شوند و با سلامتی هم به تهران برگردند. نمی‌خواهیم مقابل هواداران‌مان سرشکسته باشیم و مطمئناً بهترین بازی‌های‌مان را در این دو دیدار به نمایش می‌گذاریم.»