خبر ورزشی/ با صعود رئال‌مادرید به فینال این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، روزنامه کاتالونیایی موندودپورتیوو در گزارشی متعصبانه به حمایت‌های داوران از تیم مادریدی اشاره کرده و تأکید نموده داوران، نقش پررنگی در رسیدن تیم زیدان به فینال کیف داشته‌اند.

این روزنامه گزارش خود را این‌گونه آغاز کرده: «بهترین زوج رئال‌مادرید در بازی‌های نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برای رساندن این تیم به فینال به گلزنی نیاز نداشتند. آنها با عملکردی که داشتند مورد تشویق قرار گرفتند و هواداران رئال باید تصویر این دو داور را به یاد بسپارند که نقش پررنگی در غلبه تیم‌شان مقابل شاگردان یوپ هاینکس و در نتیجه رسیدن رئال به فینال کیف داشتند.
چاکر و کوئیپرس، یک داور ترک و یک داور هلندی، ستاره‌های بازی نیمه‌نهایی و جدال رئال- بایرن بودند که می‌توان گفت به جای داور، بیشتر جزو ستاره‌های تیم مادریدی به حساب آمدند. چون خطای هند واضح مارسلو در دقیقه 45 بازی، که حتی در پایان بازی نیز خود او به خطای هندش اذعان داشت، توسط داور پنالتی گرفته نشد تا صحنه شرم‌آوری رقم بخورد. خطای هند جنجالی تأثیر روانی خودش را بر جریان بازی گذاشت و جالب اینجا بود که حتی یکی از 6 داور بازی هم این خطا را ندید و داور ترکیه‌ای بازی برگشت بعد از این خطا بلافاصله فریاد زد: «ادامه بازی، ادامه دهید.» تیاگو آن‌قدر عصبانی بود که به سمت داور حمله‌ور شد ولی گویا او هم به خوبی می‌دانست بایرن مقابل یک تیم فوتبال بازی نمی‌کند و می‌دانست «رئالی‌ها این‌گونه می‌برند.»
داور بازی به علاوه خطای واضح سرخیو راموس روی لواندوفسکی که با هل دادن مهاجم لهستانی بایرن همراه بود را هم ندید. راموس هم با خیالی راحت بازی را دنبال می‌کرد و می‌دانست خطاهایش پنالتی گرفته نمی‌شوند چون او کاپیتان رئال‌مادرید است!
در بازی رفت هم کوئیپرس به بهترین نحو ممکن کارش را انجام داد. زمانی که کارواخال لواندوفسکی را هل داد، داور هلندی، کاملاً چشم‌هایش را بست تا چیزی نبیند. او خطاهای هند کارواخال را هم ندید و حتی خطای سرخیو راموس مقابل مولر را هم سوت نزد.
این زوج داوری، برای رسیدن رئال به فینال لیگ قهرمانان اروپا نقش پررنگی را ایفا کردند و داشتن این دو برای رئال، حتی از داشتن کریس رونالدو هم بهتر بود. البته آنها برای گول زدن بایرنی‌ها، لباس رئال را نپوشیده بودند و لباس متفاوت دیگری (لباس داور) را به تن داشتند.
رئال‌مادرید حالا در کمال آرامش فینال دیگری را درلیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد کرد‌؛ با علم به اینکه داور منتخب برای آن بازی هم به خوبی از وظایفش آگاه خواهد بود تا در نهایت به جشن مادریدی‌ها ملحق شود.
شاید بهتر باشد گله‌گذاری نکرد چون به هیچ کاری نمی‌آید ولی در نهایت آنچه در تاریخ می‌ماند این است که رئال‌مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپای دیگری گام گذاشته و کسی به یاد نخواهد آورد که چاکر و کوئیپرس در بازی‌های نیمه‌نهایی بدون آنکه گلی بزنند، نقش پررنگی در رسیدن رئال به این فینال داشتند.
حالا بایرنی‌ها بهتر از هر تیم دیگری درد یوونتوسی‌ها را لمس می‌کنند. دو تیم بزرگی که در مصاف‌شان با رئال، شاهد لطف و کمک‌های ویژه‌ای به تیم مادریدی بودند.»
و این روزنامه چاپ کاتالونیا بدین ترتیب خبر صعود تیم مادریدی به بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا را بازتاب داد!