خبر ورزشی/ نایب قهرمان المپیک در خصوص بازگشت دوباره به میادین گفت:

برای من مهم استارت برگشت بوده: «من از سال پیش استارت برگشت را زدم با دو پرتاب 65 متری‌ام. حالا هم با رکوردهای خوب متوجه شده‌ام که دوباره به روزهای اوجم برمی‌گردم.
احسان حدادی پرتابگر دیسک، با شروع توفانی در فصل جدید مسابقات، دوباره تمریناتش را از سر گرفته است. استارتی برای مدال المپیک 2020 توکیو. رکورددار پرتاب دیسک آسیا و ایران اما امسال بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان را دارد. او حالا از تمریناتش راضی است هرچند سخت است: «بعد از مسابقات مشغول تمرین هستم. تمریناتم سنگین است و سخت اما خوب پیش می‌رود. امیدوارم شرایطم بهتر از قبل شود.» او مثل قبل هم تمرین رکوردی ندارد: «در تمرینات پرتاب رکوردی ندارم چراکه پرتاب رکوردی مختص مسابقه است.» حدادی کم‌کم باید چمدانش را ببندد تا از ینگه دنیا به اروپا برود. اردوی اروپا برای فاز جدید تمرینات. خودش هم تأیید می‌کند: «کم‌کم باید وسایلم را جمع کنم و چند روز دیگر با مک به اروپا برویم. البته حسین توکلی و ایگور هم به آلمان می‌آیند تا همراه ما باشند. البته من در آلمان علاوه بر تمرین مسابقه هم می‌دهم.» اسم نایب‌قهرمان المپیک لندن حالا با رکورد 68 متر و 85 سانتی‌متری‌‌اش در لیست پرتابگران دیسک دایموند لیگ نوشته شده. او در دو مرحله پرتاب می‌کند: «من در یکی، دو مرحله دایموند لیگ شرکت می‌کنم. اینکه کدام مراحل، بستگی به نظر مربی‌ام مک دارد.» شاید هیچ چیزی به اندازه رضایت مک ویلکینز او را خوشحال نمی‌کند و اعتماد به نفسش را بالا نمی‌برد: «مک راضی است و می‌گوید تو پرتابگر باهوشی هستی و خیلی سریع مسائل تکنیکی را می‌گیری. تا به حال چنین شاگردی نداشته‌ام که هر چیزی را بگویم زود متوجه شود.» با اینکه همه معتقدند قرار است او امسال 70 متر دیسک را پرتاب کند اما خودش خیلی قاطع می‌گوید: «پرتاب 70 متر بستگی دارد که برنامه تمرینی‌ام چطور پیش برود اما برنامه امسالم پرتاب 70 متری نیست و برای سال آینده گذاشته بودیم. مگراینکه کارها خوب پیش برود. اگر70 متر بیندازم خیلی هم خوب می‌شود. همین که برگشتم خیلی خوب است و همه تلاشم برای نتیجه خوب است.»

برای من مهم استارت برگشت بوده: «من از سال پیش استارت برگشت را زدم با دو پرتاب 65 متری‌ام. حالا هم با رکوردهای خوب متوجه شده‌ام که دوباره به روزهای اوجم برمی‌گردم. امیدوارم با ادامه این روند در مسابقه‌ها، پرتاب‌های خوب داشته باشم.»