وین فون/ هر هفته عناوین خوبی برای ایکس باکس وان منتشر می‌شود اما بیشتر صاحبان این کنسول به دلیل تبلیغات نامناسب آن‌ها را از دست می‌دهند.

Xbox Wire آن‌ها را به شما نشان می‌دهد اما پیشنهادات خوبی را در اختیار کاربران نمی‌گذارد و علاوه بر آن لیستشان هم معمولا ناقص است. تیم کافه ایکس باکس وینفون هر هفته شما را از این عناوین برتر با خبر می‌کند. در ادامه عناوینی که از بیست و نهم آوریل تا پنجم مِی عرضه می‌شوند را برای شما آورده‌ایم، پس با ما همراه باشید.

City of Brass
City of Brass در ماه آگوست سال گذشته توسط استودیو Uppercut Games معرفی شد. گیمرها در این بازی در نقش دزدی شمشیر به دست قرار می‌گیرند که برای به دست آوردن گنج های بزرگ به شهر یورش برده است. اما در بین راه تله های مرگبار و زمین های نفرین شده منتظرش هستند. جالب است بدانید که این بازی به صورت Permadeath بوده و این بدین معناست که پس از مردن دوباره باید مسیر گذشته را طی بنمایید.

Through the Woods
امروزه اساطیر اسکاندیناوی در صنعت بازی بسیار محبوب گشته‌اند. بازی هایی مثل God of War و Hellblade، فیلم هایی مثل The Ritual از آن بهره بردند. حال Through the Woods نیز به این گونه بازی‌ها افزوده شد. داستان بازی در جنگل های نروژ اتفاق می‌افتد. Through the Woods یک عنوان ترسناک سوم شخص است که ماجرای مادری که به دنبال پسر گم‌شده خود می‌گردد، را روایت می‌کند.

Super Mega Baseball 2
اگر شما مشترک ایکس باکس لایو گلد هستید، می‌توانید Super Mega Baseball 2 را در ماه آینده به رایگان بازی کنید. این شبیه‌ساز بِیس‌بال با گرافیکی بهتر، شخصی‌سازی عمیق‌تر و بخش چندنفره آنلاین با قدرت به کنسول ایکس باکس وان بازگشته است.

Battlezone Gold Edition
Battlezone سال گذشته در استیم عرضه شد اما حالا راه خود را به ایکس باکس وان نیز باز کرده است. در این بازی گیمرها به درون تانکی پریده و در مسیر تعیین شده کمپین حرکت می‌کنند. در بین راه باید با دشمنان مختلفی بجنگند. نسخه طلایی این بازی با تمامی محتویات اضافی و قابلیت بازی با هدست واقعیت مجازی عرضه می‌شود. زمانی که Battlezone برای اولین بار عرضه شد، به هدست VR یا همان واقعیت مجازی نیاز داست. اما این بار می‌توان بدون هدست نیز بازی را اجرا کرد.

Aqua Moto Racing Utopia
همانطور که از اسم بازی پیداست، Aqua Moto Racing Utopia گیمرها را روی جت‌ اسکی گذاشته و آن‌ها را در برابر رقبای آنلاین و آفلاین قرار می‌دهد. شما می‌توانید کاراکتر و وسیله دلخواه خود را بسازید. Aqua Moto Racing Utopia شامل 10 محیط مختلف با شرایط آب و هوایی متنوع است.

در ادامه عناوین Outbreak: The Nightmare Chronicles و Bounce Rescue! و Drive on Moscow نیز هفته آینده برای ایکس باکس وان منتشر می‌شوند.

عناوین مورد علاقه خود را از پنج بازی بالا انتخاب کرده و با کلیک روی نام آنان به صفحه مایکروسافت استور مراجعه نمایید.