آخرین خبر/ محسن مسلمان هافبک پرسپولیس در حاشیه جشن قهرمانی تیمش صحبت‌های جنجالی بیان کرد تا دوباره بحث جدایی او از سرخ‌ها بر سر زبان‌ها بیفتد. بهترین پاسور لیگ با انتقاد از جشن قهرمانی گفت:

«در این جشن همه هستند و فقط بازیکنان نیستند. فکر کنم زمانی جشن خوبی برگزار می‌کنند که دیگر نباشیم!» مسلمان ادامه داد: «اگر من با کسی مشکلی دارم که ندارم، چرا نمی‌آیند این را بگویند؟ سلیقه برانکو 2 سال این بوده که برای او بازی کنم، اما الان سلیقه‌اش نیست که بازی کنم. وظیفه‌ام این است که تمرین کنم، نه اخم. به تماشاگران پول ندادم که مرا تشویق کنند. باشگاه به ما گفته که هر‌کسی دوست داشت، بیاید و تمدید کند، این در شأن بازیکن پرسپولیس نیست. باز‌هم می‌گویم هر بازیکنی از خدایش باشد که در پرسپولیس بازی کند، اما نه این‌که در رختکن بگویند هر‌کسی دوست داشت بیاید و قراردادش را تمدید کند. سال اولی که آمدیم، پرسپولیس را از منجلاب بیرون کشیدیم و نایب‌قهرمان شدیم. 2 سال هم هست که قهرمان می‌شویم. باشگاه منتظر باز شدن پنجره نقل‌و انتقالات است تا یک‌سری را نخواهد که اولی‌اش من هستم. اگر باشگاه نگران بود، به ما می‌گفت بیایید و بگویید چه چیزی می‌خواهید. شاید من با‌100‌میلیون بمانم یا 2 میلیارد بخواهم. باشگاه باید بداند دردم چیست. باشگاه نمی‌داند چه کسی را می‌خواهد.» البته برانکو به اظهارات مسلمان واکنش نشان داد اما ادعای مسلمان را نه تایید کرد و نه تکذیب: «من دوست ندارم در این باره حرف برنم و اظهار‌نظری هم در این خصوص انجام نمی‌دهم، فصل برای ما هنوز جریان دارد و دلیلی ندارد که الان درباره برخی مسائل صحبت کنم.» اگرچه ماجرای مسلمان و برانکو مثل یک کلاف سردرگم شده و انتهایش مشخص نیست اما این تنها حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس نبود. در شب قهرمانی پرسپولیس یک ویدیوی جنجالی از مترجم برانکو منتشر شد که در آن نیک‌سیرت با الفاظی زشت شخصی را در پرسپولیس خطاب قرار می‌دهد که به‌ زعم اکثریت برانکوست! سرمربی سرخ‌ها در واکنش به این ویدیوی جنجالی هم چنین گفت: «در این باره صحبت نمی‌کنم.» با این‌که نیک‌سیرت بی‌احترامی به برانکو را تکذیب کرده و گفته منظورش اشخاص دیگری بوده‌اند اما مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند طی روزهای آینده مترجم تیم فوتبال این باشگاه را احضار کنند تا توضیحات او را در‌خصوص صحبت‌هایی که منتشر شده بشنوند.»
روز گذشته خراسان در گزارشی کوتاه احتمال لغو محرومیت باشگاه پرسپولیس را بررسی و به آن از زاویه تغییر رویکرد مسئولان و کادرفنی پرداخته بود. در آن گزارش عنوان شده بود که بر‌اساس شنیده‌ها برانکو خواستار جذب 2 هافبک طراح شده که علی قلی‌زاده و سروش رفیعی هستند. حالا این صحبت‌های جنجالی مسلمان و اشاره به انتظار مسئولان باشگاه برای لغو محرومیت نقل‌و انتقالات باشگاه برای رد کردن برخی بازیکنان، شاید به نوعی تایید گزارش خراسان است. و اما در مورد مترجم برانکو اخبار ضد‌و نقیضی شنیده می‌شود. برخی منابع خبری از برکناری قریب‌الوقوع او و بازگشت رضا چلنگر مترجم سابق و دوست برانکو کنارش خبر می‌دهند و عده‌ای نیز از حضور او تا پایان 2 بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان می‌گویند تا تیم بیش از این به حاشیه نرود و در پایان دیدار برگشت با الجزیره باشگاه و برانکو تکلیف او را مشخص کنند.