آخرین خبر/ امید ابراهیمی هافبک دفاعی استقلال دوباره تبدیل به یکی از مهمترین بازیکنان این تیم شده است.

او رهبر میانه میدان است و هواداران اسمش را گذاشته‌اند فرمانده. ابراهیمی در بازی پیکان که بسیار حساس بود علاوه بر اینکه درخشید، موفق شد گل برتری تیمش را بزند تا استقلال سه امتیاز مهم به دست بیاورد. امید درباره این بازی و گلی که زد می گوید: «خدارا شکر می کنم که توانستیم بازی سختی را ببریم. در آن دقایق 10 نفره بودیم و نیاز داشتیم که خیلی خوب بازی کنیم تا بتوانیم برنده باشیم. می دانید وقتی تیم 10 نفره است واقعا کار سخت می شود ولی ما نتیجه تلاش خود را گرفتیم. به برد نیاز داشتیم و همه باور داشتیم می توانیم برنده شویم.»
او درباره صحنه گل توضیح می دهد: «فکر می کنم خدا کمک کرد و این گل نتیجه تلاش همه بچه ها بود. اینکه می گویند من عامل برد بودم درست نیست، تیم استقلال عامل برد بود. آن لحظه به اسکوربرد نگاه کردم ببینم دقیقه چند است. توپ را بلند زدم تا موقعیت ایجاد شود. خودم بلافاصله نزدیک شدم و بچه ها طوری حرکت کردند که در ادامه دوباره توپ به من رسید و توانستم آن گل را بزنم. خدا را شکر می کنم. نمی دانید چه حس خوبی بود. از اینکه بردیم و هواداران شاد شدند واقعا خوشحال شدم.»
استقلال در آخرین بازی فصل به مصاف سپاهان می‌رود. ابراهیمی درباره این مسابقه هم می‌گوید: «برای برد به زمین می‌رویم و کاری به نتایج دیگر نداریم. تا لحظه آخر تلاش می‌کنیم. هیچ چیز در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. برای نایب قهرمانی می‌جنگیم و انشالله هر چه قسمت بود اتفاق می‌افتد.» 
امید درباره تیم ملی و شرایطش هم چنین حرف‌هایی می زند: «خب ما الان درگیر باشگاه هستیم ولی هفته ای یکی دو روز در اختیار تیم ملی هم هستیم. آمادگی ذهنی مان برای جام جهانی خوب است. انشالله در اردوهای پیشرو بتوانیم هماهنگ تر شویم و بازی های خوبی انجام دهیم. باید تلاش کنیم بهترین عملکرد را در تمرینات تیم ملی داشته باشیم. در حال حاضر همه چیز خوب است.»