تسنیم/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه درمانگاه بزنجان بافت به‌زودی افتتاح می‌شود گفت: تمام کارهای این درمانگاه به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است.



حمیدرضا رشیدی‌نژاد در آئین افتتاحیه طرح‌های اقتصاد مقاومتی در دهستان گوغر شهرستان بافت با تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار‌داشت: سلامت یک وظیفه سنگین است که اولویت همه دولتها بوده است.

وی با اشاره به اینکه در چهار سال اخیر تحولات چشمگیری در حوزه سلامت در استان کرمان انجام شده و زیرساختهای خوبی ایجاد شده است گفت: در شهرستان بافت متعهد شدیم که به حوزه‌های تحت پوشش دانشگاه سرکشی کرده و وظیفه خود را به‌خوبی انجام بدهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در چند ماه اخیر و سال گذشته سه کار خیرساز بزرگ در شهرستان بافت ایجاد شده است افزود: مرکز بزرگ چشم‌پزشکی در بیمارستان بافت، درمانگاه در بزنجان و امروز هم این مرکز افتتاح می‌شود.

رشیدی‌نژاد با اشاره به اینکه درمانگاه بزنجان بافت به‌زودی افتتاح می‌شود گفت: تمام کارهای این درمانگاه به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه در بحث سلامت یک ارگان و سازمان به‌تنهایی نمی‌تواند کار کند و به نتیجه برسد و همه باید دست به دست هم داده و در این حوزه با همکاری و همافزایی تلاش کنیم خاطر‌نشان کرد: دسترسی به مراکز درمانی در استان را پیگیری می‌کنیم و هفته سلامت از فردا آغاز می‌شود.