خبر ورزشی/ بهروز رهبری‌فرد در مورد استیل‌آذین همه چیز را گفت. او ادعاهایی را مطرح کرد که همگی جای شگفتی دارد. از خریدن داور و بازیکن حریف گرفته تا ده‌ها مورد دیگر که اگر درست باشد، فقط باید گوشه‌ای نشست و به حال آنهایی که حق‌شان خورده شده بود، گریست.


بعد از انتشار صحبت‌های رهبری‌فرد حداقل انتظاری که داشتیم، این بود که امثال علی پروین و حسین هدایتی حرف‌های او را تکذیب کنند اما این اتفاق رخ نداد و سکوت هدایتی به عنوان مالک استیل‌آذین شایعات را باورپذیرتر کرد.
نگارنده همواره این سؤال برایم مطرح است که جناب آقای حسین هدایتی این پول‌ها را از کجا می‌آورند. البته دارندگی و برازندگی. حتماً به من و امثال من ربطی ندارد که پول‌ها از کجا می‌آید و چطور خرج می‌شود اما حداقل وقتی یک نفر مثل رهبری‌فرد که بازیکن استیل‌آذین بوده، آن تهمت‌ها را می‌زند، منطق حکم می‌کند که هدایتی اگر توضیح مبسوطی نمی‌دهد، در یک خط همه چیز را تکذیب کند. وقتی او سکوت می‌کند، مخاطب پیش خودش می‌گوید نکند پشت پرده خبرهایی هست؟ دیروز خداداد عزیزی هم در مصاحبه با خبرورزشی حرف‌هایی زد که در نوع خود جالب بود. رهبری‌فرد هم مدعی شده بود 100 میلیون به داور دادیم که برای‌مان پنالتی بگیرد اما او گفت چرا خودتان را در هجده قدم زمین نزدید که من پنالتی بگیرم؟!
اگر ادعاهای رهبری‌فرد صحت نداشته باشد که خدا به فریادش برسد اما اگر درست باشد، باید از همین‌جا سلامی عرض کنیم به آن کمیته محترم داوران و بازیکنان و داوران مایه‌بگیر و البته آقای هدایتی. اگر بهروز درست گفته باشد، دو حالت دارد؛ یا هدایتی همه چیز را می‌دانسته که وامصیبتا و یا نمی‌دانسته که خودش ایراد بسیار بزرگی است.