خبر ورزشی/ استقلال تهران موفق شد الهلال را در دو بازی رفت و برگشت ببرد و دست به کار بزرگی بزند. آبی‌ها با قدرت به عنوان تیم صدرنشین صعود کرده‌ و نقش پررنگی در حذف متمول‌ترین تیم عربستان داشتند.


سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال بعد از این برد حرف‌هایی به خبرورزشی می‌زند که جالب است. عربستانی‌ها برای اینکه حق میزبانی را از ایران بگیرند هر کاری کردند و تصور می‌کردند با بردن بازی‌ها به کشورهای عربی می‌توانند به نتایج بهتری دست پیدا کنند ولی حالا بهترین تیم آنها از گردونه رقابت‌ها کنار رفته، آن هم به شکلی مفتضحانه. وقتی قرعه‌کشی لیگ قهرمانان انجام شد، خیلی‌ها الهلال را تیم اول گروه می‌دانستند ولی حالا آنها با کسب تنها دو امتیاز از مسابقات حذف شده‌اند و افتخاری می‌گوید این چوب خدا بوده... 
کار خدا بود
عربستان قبل از مسابقات خیلی زور می‌گفت. به ما تحمیل کردند که در عمان و کویت با این تیم بازی کنیم، در حالی که می‌توانستیم در بازی رفت میزبان الهلال در آزادی باشیم اما بار دیگر مشخص شد خدا جای حق نشسته است. به قول معروف خدا گذاشت تو کار عربستانی‌ها. بقیه تیم‌ها که دنبال این کارها نبودند نتایج بهتری گرفتند. شما نگاه کنید الریان در این گروه از الهلال بیشتر امتیاز گرفت ولی آنها با دو امتیاز حذف شده‌اند. الهلال ته جدول قرار گرفت. این تیم سال گذشته تا فینال لیگ قهرمانان آسیا رفت و جزو بهترین‌ها بود. چوب خدا صدا ندارد و به نظرم چوب این کارهای غیر فوتبالی‌شان را خوردند.
استقلال نیاز به حمایت دارد
ان‌شا‌ءا... تیم روز به روز بهتر شود. باید از استقلال حمایت صورت گیرد. ما تیم خوب و یکدستی هستیم. دیدید که مقابل الهلال چه فوتبالی بازی کردیم. خیلی حرفه‌ای بودیم و توانستیم این بازی را ببریم، با وجود اینکه در ورزشگاه اکثر کسانی که حضور داشتند طرفدار آنها بودند.
ستاره سوم... 
اگر از استقلال حمایت شود می‌توانیم ان‌شا‌ءا... ستاره سوم را هم بگیریم. باید دوروبری‌ها از استقلال حمایت کنند. شما رسانه‌ها هم باید حمایت کنید. ما در گروه مرگ حضور داشتیم و انصافاً کسی پیش‌بینی نمی‌کرد بتوانیم حتی از گروه بالا بیاییم. به نظرم اگر آن حمایتی که می‌گویم کنار ما باشد، هیچی نشویم به فینال می‌رسیم. ما مشکلاتی داریم و باید حمایت باشد مخصوصاً از طرف دولت. حالا من خیلی از تیم‌های شرق آسیا خبر ندارم و نمی‌دانم چه شرایطی دارند ولی فکر می‌کنم مشکلی نباشد و ما بتوانیم امسال در آسیا یک موفقیت بزرگ به دست بیاوریم. استقلال بازی‌های سختی را برده و نشان داد‌ه‌ایم می‌توانیم بازی‌های سخت‌تر را هم ببریم.
پول نمی‌دادیم حذف می‌شدیم
در استقلال خیلی کارم سخت است. مشکلاتی داریم و متأسفانه من وقت نمی‌کنم حتی سرم را بخارانم. از سال گذشته تا به امروز حدود 20 میلیارد تومان فقط به طلبکاران داده‌ایم که پول خیلی سنگینی است. اگر این پول را نمی‌دادیم از لیگ قهرمانان حذف می‌شدیم و همین الان استقلالی نبود که از گروهش صعود کرده باشد.