آخرین خبر/ رشیدپور در پاسخ به ابهامات مطرح شده از سوی رسانه ها درباره حضور یک بانوی زلزله زده کرمانشاهی در حالا خورشید گفت:

 من شخصیت هیچ کدام از هموطنانم را با جدل رسانه ای تاخت نمیزنم و به کسی اجازه نمیدهیم او را تخریب کند. خبر خبرگزاری ها صحیح استو. از صمیم قلب از مخاطبان برنامه عذرخواهی میکنم.
تکمیلی:
*در ۲۴ ساعت گذشته برخی رسانه ها نوشتند "رشیدپور دروغ گفت" و "روایت جعلی رشیدپور از سرپل ذهاب"! 

*مردم باید بدانند فلسفه دعوت از ایشان این بود که ۵ روز بعد از زلزله برای شادی مردم سرپل ذهاب با امکانات اولیه ارایشگاه راه انداخته بود.
*در بین گفتگو، بانوی محترم از نیازهایشان صحبت کردند و از نبود کانکس حرف زدند که حالا خورشید به رسم همیشگی گفت میتواند این نیاز را تامین کند.
*در ۲۴ ساعت گذشته گروهی که مشغول پیگیری برای ارسال کانکس بودند متوجه شدند که حرفهای این بانوی محترم در انتن زنده "خیلی دقیق" نبوده است و بحمدالله اوضاعشان رو به سامان است/ بنابراین خبر خبرگزاری ها صحیح است.
*من نمیخواهم کسی را تخریب کنم . یک بانوی رنج کشیده شاید بنا به هیجان و یا استرس انتن و.. تلاش کرده نیاز همشهریانش را مطرح کند.
*من شخصیت هیچ کدام از هموطنانم را با جدل رسانه ای تاخت نمیزنم و به کسی اجازه نمیدهیم او را تخریب کند.
* ما یک برنامه زنده تلویزیونی داریم که به کسی امر و نهی نمیکنیم چه بگوید یا چه نگوید.
*به رسم حرفه ای و به عنوان تهیه کننده برنامه از صمیم قلب از مخاطبان برنامه ام عذرخواهی میکنم و ارزو میکنم همه زلزله زده ها انقدر در ارامش باشند که کسی نیاز به کانکس نداشته باشد.
*من از کسانی که اشتباه را با اشتباه دیگری جبران میکنند گلایه دارم/ کسانی که با یک دوربین وارد منزل این بانو شدند و با ان لحن با او صحبت کردند.