شبستان/ حاشیه‌های سفر کرمان را بعد از ۱۲ سال برای بار دوم نوشتم...آن نوشته‌ها را جز خود من کسی نخوانده و ندیده و نخواهد دید.



علیرضا قزوه، شاعر و مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «حاشیه‌های سفر کرمان را بعد از 12 سال برای بار دوم نوشتم! بار اول در دویست صفحه همان روزها نوشتمش و گفتم چاپش بماند برای پانصد سال بعد و روزی که هیچ‌کدام ما نیستیم! آن نوشته‌ها را جز خود من کسی نخوانده و ندیده و نخواهد دید.

دومین سفرنامه را کمی جدی تر و با چاشنی طنز نوشته ام در چهارصد صفحه و همین شب ها تازه تمام شده است و اسمش را هم شاید گذاشتم «خانه شماره چهارده» که اشاره به منزلی است در جیرفت که حضرت آقا آنجا تبعید بوده و شاید هم گذاشتم «برسد به دست خود آقا» که حکایت مردمی است که نامه‌هاشان را می دادند به ما که برسانیمش به دست خود آقا. مانده‌ام که کدام نام بهتر است.

روی جلد هم یحتمل همین عکس باشد که با حضرت آقا و حاج قاسم در گلستان شهدای کرمان گرفته شده و من هم نفر دوم پشت سر آقا در این عکس هستم! این یکی از طولانی ترین سفرهای آقا به استان ها بود.»

گفتنی است، سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمان در اردیبهشت سال ۱۳۸۴ انجام شد.