باشگاه خبرنگاران/ فدراسیون فوتبال ایران به شرکت مجری سابق تبلیغات محیطی لیگ برتر فرصت داد که تا پایان فروردین چک ۲ میلیاردی اش را تسویه کند.


بحث بدهی شرکت مجری سابق تبلیغات محیطی لیگ برتر فوتبال به سازمان لیگ و فدراسیون یکی از جنجالی ترین پرونده های سال های اخیر فوتبال کشورمان بوده و مسئولان رده بالای فدراسیون فوتبال را با دردسرهای بزرگی مواجه کرده است.
طبق تفاهم مهدی تاج و همکارانش با این شرکت قرار بود چک 2 میلیاردی مجری سابق تبلیغات محیطی تا پایان هفته گذشته پاس شود اما مسئولان این شرکت با وجود گذشت چهار روز از این مدت، مبلغ مذکور را به حساب فدراسیون فوتبال واریز نکرده اند تا نخستین گام طرفین برای وصول شدن این مطالبات با مشکل مواجه شود.
البته فدراسیون فوتبال بار دیگر به این شرکت فرصت داده است که تا پایان فروردین چک 2 میلیاردی را تسویه کنند در غیر این صورت از طریق قانونی برای دریافت این مبلغ پیگیری های لازم را انجام می دهد.
مسئولان شرکت مجری سابق تبلیغات محیطی لیگ برتر برای پرداخت 17 میلیارد تومان دیگر از بدهی هایشان چک شخصی به فدراسیون تحویل داده اند که مبلغ این چک هم باید تا پایان آذر پاس شود.
با توجه به اینکه 2 نفر هم برای ضمانت پشت چک 17 میلیاردی را امضاء کرده اند، در صورتی که این چک در سررسید وصول نشود فدراسیون علیه صادرکنندگان و تظهیر کنندگان اقدام قانونی انجام می دهد.