خبر ورزشی/ در گذشته‌ای نه چندان دور وقتی سپیدرود در اختیار افرادی قرار گرفته بود که محبوب نبودند و بازیکنان با امضای نامه و تومار، نسخه آنها را می‌پیچیدند، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد یک مربی روی نیمکت این تیم بنشیند که همه دوستش داشته باشند...


این میزان محبوبیت علی کریمی فقط در سکوها و توده‌های مردمی نیست‌‌؛ بلکه کریمی را همه بازیکنان تیم دوست دارند. به ویژه امروز بازیکنان سپیدرود رشت که همه‌جوره از این مربی حمایت می‌کنند.
آنها با چشم خود دیده‌اند علی کریمی هر چیزی را در این تیم برای بازیکنان خواست. او هیچ وقت دنبال مطالبات خودش نبود و هر کجا رسید، برای تحقق وعده‌هایی که به بازیکنان داده شد، دعوا کرد...
بازیکنان فوتبال ایران بسیار باهوش هستند و خیلی زود تشخیص می‌دهند کدام مربی در پی منافع شخصی است و چه کسی کارش بزن در رویی است‌‌؛ آنها خیلی زود متوجه می‌شوند کدام مربی دلسوز است و چه کسی پای تیم و این مردم می‌ایستد.
تشخیص بازیکنان در اینکه کدام مدیر و مربی برایشان کار می‌کند، فوق‌‌‌العاده دقیق است و سپیدرودی‌ها این نکته را دریافته‌اند که علی کریمی برای حفظ انسجام سپیدرود همیشه کنار بازیکنان و هواداران تیم باقی ماند.
کار کریمی آنگاه ارزشی دوچندان پیدا می‌کند که بر سر حفظ سپیدرود در بدترین شرایط بر سر هیچ‌کس منت نگذاشت. وقتی پای مردم در میان است، کریمی همواره طرف آنها را ‌گرفت.
او در رشت هم چنین کرد و بازیکنان را به بدقولی‌ها نفروخت. از مدیریت باشگاه انتقاد کرد، در حالی که می‌توانست پولش را بگیرد و دم هم نزند.
این صفات اخلاقی بارز همیشه در کریمی بوده و هست و این‌گونه است که همه بازیکنان سپیدرود به او اطمینان و اعتماد دارند.
کریمی با همین خصوصیات اخلاقی، شخصیت ویژه‌ای به نیمکت مربیگری سپیدرود بخشید‌‌؛ چیزی که در نیم‌فصل نخست در سپیدرود یک گمشده بزرگ بود و مردم هم امروز به کمتر از شخصیت علی کریمی در سپیدرود رضایت نمی‌دهند...