نود/ خبرهای جدایی صادق محرمی و مسلمان جدی‌تر از همیشه از اطراف سرخپوشان شنیده می‌شود. 


در روزهایی که «تمدید قرارداد» در پرسپولیس حکم مرگ و زندگی را پیدا کرده است هنوز هم زمزمه‌های جدایی از این بازیکن و آن بازیکن به گوش می‌رسد. یکی از این بازیکنان صادق محرمی است که گفته می‌شود بحث او از زمزمه هم فراتر رفته و مسئولان باشگاه دیناموزاگرب برای دیدن بازی او به ورزشگاه خواهند آمد. محسن مسلمان هم که حتی با تکذیب طرفین می‌توان نامش را در لیست جداشده‌ها دانست و حالا از یکی از تیم‌های قطری به عنوان مشتری جدیدش نام‌برده می‌شود. این شرایط در حالی اتفاق می‌افتد که هر زمان برانکو در مورد دلیل افت کیفیت فنی تیمش با وجود نتیجه‌گیری پرسیده می‌شود به جداشدن بهترین بازیکنان این تیم مثل طارمی و سروش رفیعی اشاره می‌کند. حالا در صورت جدایی دو بازیکن خوب دیگر پرسپولیس مشخص نیست که این تیم در فصل آینده چه شرایطی پیدا خواهد کرد.
نگاهی به لیست نمرات بازیکنان پرسپولیس در فصل رویایی گذشته، حاوی یک نکته ناراحت کننده برای هواداران این تیم است. ۱۱ ستاره‌ای که فصل پیش، در پرسپولیس میانگین نمرات بهتر از ۳ داشته‌اند، این بازیکنان بودند:
علیرضا بیرانوند
جلال حسینی
مهدی طارمی
صادق محرمی
سروش رفیعی
رامین رضاییان
محسن مسلمان
فرشاد احمدزاده
کمال کامیابی‌نیا
وحید امیری
محمد انصاری
از یازده بازیکن برتر پرسپولیس در فصل گذشته ۵ بازیکن احتمالا فصل بعد در پرسپولیس نخواهند بود و از دست دادن ۵ بازیکن از ۱۱ بازیکن برتر تیم اتفاقی است که می‌تواند به هر تیمی ضربه زده و آن را به زمین بزند. تازه به شرطی که هیچکدام از بازیکنان دیگر فکر جدایی نداشته باشند. اگر جدایی این دو گزینه از پرسپولیس قطعی شود با توجه به این که این تیم نمی‌تواند بازیکنان مناسبی را جایگزین آنها کند پرسپولیس سال آینده نیمی از تیم قدرتمند فصل گذشته را از دست خواهد داد و این که با این تغییرات، چه بر سر پرسپولیس خواهد آمد بزرگترین نگرانی هواداران خواهد بود.