تسنیم/ در چارچوب هفته سی‌ و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت 17 روز سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه تیم فجر شهیدسپاسی در دیداری حساس و خانگی به مصاف مس کرمان می‌رود.


موعود بنیادی‌فر، قهرمان نجفی، براتعلی مولوی و میثم حیدری داوران این دیدار هستند. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم فجر شهید سپاسی پایان یافت.
تیم فجر شهیدسپاسی که با برد هفته گذشته و با توجه به باخت تیم خونه به خونه مقابل تیم ملوان به رده دوم جدول رسیده است برای حفظ جایگاه دوم در این دیدار حساس باید برنده میدان باشد. 
تیم فجر شهیدسپاسی در حال حاضر با صدر جدول 5 امتیاز و با تیم سوم و چهارم جدول تنها یک امتیاز فاصله دارد و کوچک‌ ترین اشتباه در 3 دیدار باقی‌مانده جایگاه این تیم در رده دوم جدول را به خطر می‌اندازد. تیم مس کرمان نیز با رده نخست جدول 15 امتیاز و با رده دوم جدول 10 امتیاز اختلاف دارد و در صورت برد در 3 بازی باقی‌مانده نیز امیدی برای صعود به لیگ برتر ندارد.
در حال حاضر تیم نفت مسجد سلیمان با 63 امتیاز، فجر شهید سپاسی با 58 امتیاز و خونه به خونه بابل با 57 در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند. تیم ایرانجوان بوشهر با 29 امتیاز، صبای قم 12 امتیاز و راه‌آهن تهران با 10 امتیاز سه تیم انتهای جدول رقابت‌ها هستند.