آخرین خبر/ آتش سوزی در یک قهوه خانه در چالوس چندین نفر را روانه بیمارستان کرد.


در ساعت ۱۹:۱۹امروز جمعه ۲۴ فروردین خبر این حادثه به مرکز پیام اورژانس غرب استان اعلام شد و بلافاصله آمبولانسهای پایگاهای اورژانس چالوس به محل حادثه واقع در یکی از قهوه خانه های این شهر اعزام شدند.
بر اساس آخرین گزارش از ستاد هدایت درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران تعداد افراد دچار سوختگی ۱۲ نفر و افراد دچار آسیبهای متعدد به اندامها ۳ نفر اعلام شد.
همچنین ۶ نفر از افرادی که دچار سوختگی شده بودند برای ادامه درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی زارع ساری منتقل شدند.

دستگیری عامل آتش سوزی عمدی قهوه خانه ای در چالوس 
فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری عامل آتش سوزی عمدی در قهوه خانه ای در بازار روز شهرستان چالوس دقایقی پیش در کمتر از دو ساعت خبر داد . 
سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر ، افزود؛ در ساعت ۱۹ و ۱۹ دقیقه امروز جمعه ۲۴ فروردین ماه در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک قهوه خانه در " بازار روز" شهرستان چالوس، ماموران انتظامی شهرستان سریعا به محل حادثه عزیمت کردند . 
وی افزود: با حضور ماموران پلیس و آتش نشانی حریق در کمتر از یک ساعت مهار شد که در این حادثه ۱۱ نفر دچار سوختگی و مصدومیت شدند. 
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه این حریق عمدی بوده از شناسایی و دستگیری عامل آتش سوزی در کمتر از دو ساعت خبر داد . 
سردار میرفیضی، افزود ؛ متهم به آتش سوزی فردی به نام "م -ک " فرزند مسئول این واحد صنفی و قهوه خانه بوده که به علت اختلافات شخصی با پدرش، مرتکب این عمل شد .
مصدومان حادثه با حضور گروه های امداد ونجات و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند