خبر ورزشی/ جواد قراب از اعضای هیئت‌مدیره و کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: هواداران نگرانی بابت شفر نداشته باشند.


جواد قراب از اعضای هیئت‌مدیره و کمیته فنی باشگاه استقلال نسبت به دیدارهای آتی استقلال امیدوارانه حرف می‌زد و حتم داشت مشکلی برای تمدید قرارداد تیام و شفر وجود نخواهد داشت. او گفت که اسکلت اصلی تیم برای فصل بعد حفظ می‌شود.
*بازی امروز برابر گسترش را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
قطعاً بازی آسانی نداریم. همه می‌دانید که استقلال رودرروی هر تیمی بازی کند، ناخودآگاه به تیم مقابلش انرژی و انگیزه تزریق می‌کند. به هر حال کادر فنی تیم ملی روی بازی‌های استقلال تمرکز دارد و این باعث می‌شود رقبا هم برابر ما بیشتر دوندگی داشته باشند.
* برنده می‌شوید؟
ما باید در همه بازی‌ها پیروز شویم. اگر می‌خواهیم نتایج دیدارهای نیم‌فصل اول را جبران کنیم، باید برنده شویم. ضمن اینکه ما برای رد شدن از ذوب‌آهن به هیچ‌وجه اجازه لغزش نداریم. علاوه بر این تیم‌های پشت ‌سری هم خوب کار می‌کنند.
* می‌گویند شفر پیشنهادات زیادی دارد و می‌خواهند او را از ایران ببرند؟
حیف است شفر از ایران برود. او در همین مدت کوتاه که در استقلال کار کرده، نشان داده چه ارزش‌هایی دارد. باشگاه هم نسبت به این مسائل بی‌تفاوت نیست و در آرامش همه این مسائل را حل و فصل می‌کنیم.
* گرانی دلار چه می‌شود؟
برای گرانی دلار هم راهکاری پیدا می‌کنیم. ان‌شاءا... اوضاع بازار ارز هم به آرامش برمی‌گردد.
* درباره قرارداد بازیکنان بدون قرارداد چه اتفاقی می‌افتد؟
خیلی بعید است کسی دوست داشته باشد تیمی که این همه ملی‌پوش دارد را ترک کند! الان همه بازیکنان استقلال متوجه هستند در تیمی بازی می‌کنند که سرمربی‌‌اش با کی‌روش رابطه خوبی دارد و خودش هم که در لیگ داخلی و خارجی بهترین نتایج را می‌گیرد. هواداران نگرانی بابت جدایی بازیکنان نداشته باشند که همه می‌مانند. قطعاً شفر اسکلت اصلی تیم و نیمکت را حفظ می‌کند. بازیکنان قصد جدایی ندارند.
* برای اردوهای تیم ملی به مشکل برنمی‌خورید؟
شفر همه حرف‌ها را با کی‌روش زده و از این نظر هم به مشکلی برنمی‌خوریم. تعامل بالایی با فدراسیون داریم. خود آقای افتخاری هم رابطه خوبی با رئیس فدراسیون دارد.