ورزش 3/ در حالی که بازی های زیادی به پایان فصل هفدهم لیگ برتر باقی نمانده ۶ تیم در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار دارند.


رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال روز گذشته با ۴ مسابقه پیگیری شد و امروز هم ۳ بازی دیگر برگزار می‌شود که حساسیت زیادی دارد.
روز گذشته در بین تیم های پایین جدولی تیم سیاه جامگان مشهد با نتیجه ۴ بر یک مغلوب استقلال شد تا سقوطش به دسته پایین تر قطعی شود و حالا فوتبالدوستان در انتظار روشن شدن تکلیف دومین تیم سقوط کننده به لیگ یک هستند.
با توجه به شکست روز گذشته نفت تهران و استقلال خوزستان این دو تیم در پایین جدول به ترتیب ۲۴ و ۲۶ امتیازی باقی ماند اما همچنان امیدوار به بقا هستند.
علاوه بر این دو تیم تراکتورسازی(۲۹ امتیاز)، سپاهان(۲۷ امتیاز)، پدیده(۲۶ امتیاز) و سپیدرود(۲۶ امتیاز) هم خطر سقوط را احساس می‌کنند اما مساله اینجاست که بازی بیست و ششم این ۴ تیم امروز برگزار می‌شود و آنها برای بالا کشیدن خود شانس دارند.هرچند که تراکتور و سپاهان باهم روبه رو می‌شوند، پدیده به مصاف پرسپولیس می‌رود و سپیدرود با ذوب آهن دیدار می‌کند و بازی های سختی در انتظار این ۴ تیم است.
با این حال باید منتظر ماند و دید از بین ۶ تیم نامبرده شده کدامیک نمی‌تواند نتایج لازم را کسب کند و به لیگ یک سقوط می‌کند.